Przetargi.pl
Modernizacja budynku Czerwony Dwór w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 020 448 , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2017-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 020 448, fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Czerwony Dwór w Zakopanem
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, zgodnie z wydanym pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzją Starosty Tatrzańskiego o pozwoleniu na budowę, obejmujących: przebudowę, rozbudowę, remont budynku Czerwony Dwór położonym w Zakopanem przy ul. Kasprusie 27 (wpisanego do rejestru zabytków województwa małopolskiego) wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, infrastrukturą techniczną, rozbiórkę części budynku i obiektów budowlanych przynależnych do budynku oraz zmianę sposobu użytkowania budynku z przedszkola na cele kulturalne, ekspozycyjno-galeryjne, reprezentacyjne oraz informacji turystycznej, w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz jego eksploatację zgodnie z jego nowym przeznaczeniem, w ramach realizacji zadania nr 2011/181 „Modernizacja budynku Czerwony Dwór” w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki, 2) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym ogrodzeń tymczasowych i oznakowania terenu budowy), 3) wykonanie wycinki drzew z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego, wykonanie karczowania/frezowania pni z uprzątnięciem trocin i fragmentów pni z terenu budowy, z następującymi zastrzeżeniami: a) drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 29/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 22.02.2016 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, 4) drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane, 5) przebudowę, rozbudowę przedmiotowego zabytkowego budynku zgodnie z dokumentacją (stanowi załącznik nr 1 do siwz ) wraz z wszystkimi niezbędnymi do jego funkcjonowania robotami budowlanymi i remontowymi, robotami w zakresie zagospodarowania terenu i urządzenia zieleni, instalacjami i urządzeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, w tym:, a) instalacjami elektrycznymi, w tym oświetleniową, ekspozycyjną, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji SAP, przeciwpożarowego włącznika prądu elektrycznego, b) instalacjami elektrycznymi oświetlenia zewnętrznego obiektu i terenu, c) instalacjami elektrycznymi monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, d) instalacjami niskoprądowymi, w tym domofonową, telefoniczną, internetową, multimedialną, e) instalacjami wody zimnej i c.w.u. oraz wodociągowej przeciwpożarowej z hydrantami wewnętrznymi, f) instalacjami kanalizacji sanitarnej, g) instalacjami grzewczymi, h) instalacjami wentylacji, i) instalacją odgromową, 4) zakup, dostawę i montaż wyposażenia dla objętego zamówieniem obiektu, niezbędnego do ich prawidłowego funkcjonowania, w tym: a) opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych, wyłączników, gniazd wtyczkowych, urządzeń systemów: alarmowych, alarmowych ppoż., domofonowego, telefonicznego, internetowego, monitoringu oraz multimedialnego, b) zestawu wodomierzowego zużycia wody i c.w.u., zbiorników, hydrantów instalacji ppoż, c) urządzeń grzewczych, d) urządzeń automatyki otwierania i zamykania bramy wjazdowej, 5) przebudowę układu zasilania i opomiarowania energii elektrycznej. 7) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania, w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych oraz kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem. 8) Uzyskanie dla Zamawiającego wszelkich decyzji i zezwoleń niezbędnych do zawarcia umów o dystrybucję i dostawę mediów oraz montażu urządzeń opomiarowania w tym: a) protokołu wykonania instalacji elektrycznych, b) protokołów zdawczo-odbiorczych do w/w. 9) Sporządzenie kompletnych dokumentacji i uzyskanie dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie wymogów konserwatorskich (Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie) warunków przeciwpożarowych budynku (Państwowa Straż Pożarna), sanitarnych bhp (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny). 10) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego budynku polegającego na uruchomieniu wszelkich instalacji i utrzymaniu ich w stanie użytkowania, przez co najmniej 2 tygodnie, w szczególności instalacji wod.-kan. i c.o. i instalacji elektrycznej. 11) Uwaga: Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 258/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15 grudnia 2016 r.( zarządzenie stanowi załącznik nr 12 do niniejszej siwz) w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne i wewnętrzne, windy, parkingi i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych. 12) Pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego na podstawie umowy obiektu, 13) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie modernizowanego obiektu. 14) Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach