Przetargi.pl
Modernizacja budynku byłej szkoły na dziecięco-młodzieżowe schronisko turystyczne w miejscowości Lutcza – etap II – roboty rozbiórkowe, stan surowy, roboty wykończeniowe, wyposażenie, elewacja, roboty zewnętrzne i roboty instalacyjne

Gmina Niebylec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-114 Niebylec, Niebylec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98 , fax. 17 277 34 54
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niebylec
    Niebylec 170
    38-114 Niebylec, woj. podkarpackie
    tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98, fax. 17 277 34 54
    REGON: 69058219200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niebylec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku byłej szkoły na dziecięco-młodzieżowe schronisko turystyczne w miejscowości Lutcza – etap II – roboty rozbiórkowe, stan surowy, roboty wykończeniowe, wyposażenie, elewacja, roboty zewnętrzne i roboty instalacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku byłej szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na dziecięco-młodzieżowe schronisko turystyczne w miejscowości Lutcza – etap II – roboty rozbiórkowe, roboty stanu surowego, roboty wykończeniowe, wyposażenie, elewacja, roboty zewnętrzne, wewnętrzne instalacje elektryczne, przyłącz kanalizacji sanitarnej, wewnętrzne instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, instalacja hydrantowa, kanalizacja sanitarna, instalacja centralnego ogrzewania i gazu. Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) stan surowy, w tym: 2.1) fundamenty, 2.2) wzmocnienie ścian 2.3) izolacje ścian fundamentowych, 2.4) zamurowania i ścianki, 3) roboty wykończeniowe, w tym: 3.1) tynki i okładziny, 3.2) podłoża i posadzki, 3.3) roboty malarskie, 3.4) stolarka i ślusarka, 4) wyposażenie (dostawa i montaż kompletnego wyposażenia pomieszczeń budynku), 5) elewacja, 6) roboty zewnętrzne, w tym: 6.1) chodniki i podjazd, 6.2) droga dojazdowa i plac, 6.3) miejsca postojowe – zielony parking, 7) wewnętrzne instalacje elektryczne, w tym: 7.1) zalicznikowy przyłącz kablowy, 7.2) tablice rozdzielcze i linie zasilające, 7.3) wykonanie instalacji elektrycznej, 7.4) instalacja połączeń wyrównawczych, 7.5) instalacja odgromowa, 8) instalacje sanitarne, w tym: 8.1) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 8.2) wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, 8.3) instalacja hydrantowa, 8.4) armatura i urządzenia, 8.5) instalacja centralnego ogrzewania, 8.6) instalacja gazowa w tym montaż kuchenki gazowej), 8.7) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy polskich złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wadium w oryginale, o ile jest wnoszone w formie niepieniężnej (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się załączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wpłaty) na wskazany rachunek Zamawiającego); 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem: a) w przypadku podpisywania oferty przez osobę/y działającą/e na podstawie pełnomocnictwa (upoważnienia), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; b) w przypadku ustanowienia pełnomocnika przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp; 3) zobowiązanie innych podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu), składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach