Przetargi.pl
Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, N/N
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    N/N
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
    REGON: 32037700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce”. 2. Przedmiot zamówienia, a tym samym szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ)oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy nie wymienione w dokumentach, o których mowa w rozdz. III pkt 2 SIWZ,a niezbędne do właściwego (wymaganego przez obowiązujące przepisy technicznobudowlane, normy i zasady wiedzy budowlanej) wykonania zadania. 4. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie Wykonawcy wizji lokalnej w miejscu zamierzenia budowlanego od poniedziałku do piątku - od godz. 8:00 do godz. 14:00 (po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu). 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (nr sprawy: D/Kw.2232.4.2019), w tym w szczególności dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ),specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ),zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; 2) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa Budowlanego; 3) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapoznać się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (nr sprawy: D/Kw.2232.4.2019), w tym w szczególności dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ),specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ); 2) zapewnić odpowiednie zasoby techniczne oraz personel posiadający zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy, należy: 1) przestrzeganie przepisów ochronnych obowiązujących u Zamawiającego, 2) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 3) zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, w tym ustawienie niezbędnych zabezpieczeń, wymaganych przepisami bhp, p.poż. i ustawą Prawo budowlane; 4) zrealizowanie własnym kosztem i staraniem zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; 5) wykonanie własnym kosztem odpowiednich instalacji w celu doprowadzenia mediów niezbędnych do realizacji robót -Zamawiający wskaże miejsca (na terenie jednostki) podłączenia do istniejących mediów; 6) zabezpieczenie eksploatowanych urządzeń, wykorzystywanych mediów oraz podłączeń wykonanych na czas realizacji robót, związanych z ich prowadzeniem; 7) wykonanie opomiarowania mediów; 8) ponoszenie kosztów związanych z zużyciem mediów do celów związanych z wykonywaniem robót; 9) utrzymanie ogólnego porządku na placu robót; 10) ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi pracami wykonywanymi przez Wykonawcę i osoby trzecie działające w jego imieniu; 11) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 12) zabezpieczenie i przygotowanie podestów, podjazdów, rusztowań, dźwigów, niezbędnych do celów realizacji prac w uzgodnieniu ich usytuowania, czasu pracy i zabezpieczania z Zamawiającym; 13) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego; 14) usuwanie, na bieżąco i bez zbędnych utrudnień, na własny koszt, odpadów, gruzu i innych materiałów z rozbiórki i demontażu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za gospodarkę odpadami wytworzonymi w trakcie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powyższe nie dotyczy urządzeń, metalowych elementów rozbiórkowych, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu, oraz środków trwałych podlegających procedurom likwidacji środków trwałych; 15) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji oraz likwidacja zaplecza budowy; 16) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 17) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego; 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów i wyrobów wprowadzonych do obrotu zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) i ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019 r. poz. 266). 9. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego certyfikaty na znak bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na wbudowywane wyroby. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 11. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w radach budowy, na każde wezwanie Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. W takiej sytuacji przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ)ma wyłącznie charakter informacyjny, pomocniczy – ułatwiający kalkulację ceny i nie stanowi podstaw do rozliczenia się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 14. Kod CPV: 45211350-7- Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych. 15. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawcy: a) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, podpisane przez Wykonawcę lub potwierdzone notarialnie, b) w przypadku składania oferty przez podmioty działających wspólnie – dokument ustanawiający wspólnego pełnomocnika. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – jeśli dotyczy - złożone na odrębnym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach