Przetargi.pl
Budowa budynku usługowego wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej i drogowej w miejscowości Blizianka

Gmina Niebylec ogłasza przetarg

  • Adres: 38114 Niebylec, Niebylec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98 , fax. 17 277 34 54
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niebylec
    Niebylec 170
    38114 Niebylec, woj. podkarpackie
    tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98, fax. 17 277 34 54
    REGON: 69058219200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niebylec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku usługowego wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej i drogowej w miejscowości Blizianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku usługowego wielofunkcyjnego w miejscowości Blizianka, gmina Niebylec wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej i drogowej, w tym sieci zewnętrznych i ukształtowania terenu. Budynek posiadać będzie następujące parametry: powierzchnia zabudowy - 340,10 m², powierzchnia użytkowa - 465,30 m², kubatura – 2 326,00 m³, wysokość w głównej kalenicy dachu – 9,30 m. Wymagany od Wykonawcy zakres robót do wykonania w 2018 r. obejmuje co najmniej następujące elementy: roboty ziemne, fundamenty wraz z izolacjami, podłoże z izolacjami oraz mur oporowy. Zamawiający przewiduje limit finansowania zadania, zgodnie z limitem wydatków określonym w wieloletniej prognozie finansowej w latach 2018 – 2019, jak następuje: w 2018 r. – 1 300 000,00 zł, w 2019 r. - pozostała kwota, przy czym wysokość środków finansowych do poniesienia w 2018 r. zostanie dostosowana do oczekiwanego wynagrodzenia Wykonawcy za osiągnięcie planowanego przez Wykonawcę stanu robót na koniec 2018 r., z uwzględnieniem elementów, o których mowa powyżej. Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: A) roboty konstrukcyjno-budowlane, w tym: 1) roboty ziemne, 2) fundamenty wraz z izolacjami, 3) podłoże z izolacjami, 4) parter (konstrukcje żelbetowe, roboty murowe, roboty wykończeniowe), 5) piętro (konstrukcje żelbetowe, roboty murowe, roboty wykończeniowe), 6) dach (konstrukcja dachu, pokrycie i warstwy izolacji w dachu i stropie nad piętrem, kominy ponad dachem), 7) stolarka i ślusarka (stolarka okienna z PCV, ślusarka drzwiowa aluminiowa, stolarka drzwiowa), 8) tarasy zewnętrzne (tarasy zewnętrzne, schody i pochylnie – nawierzchnie, zadaszenia tarasów), 9) elewacja, 10) elementy zewnętrzne (ogrodzenie, z wyłączeniem schodów), B) instalacje elektryczne, w tym: 1) przygotowanie przepustu dla przyłącza kablowego pod zjazdem, 2) rozdzielnice elektryczne, 3) linie zasilające rozdzielnice obwodowe, 4) pomiary elektryczne dla linii zasilających, 5) rury, przewody dla instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych, 6) instalacje elektryczne podstawowe - osprzęt instalacyjny, 7) oprawy oświetleniowe podstawowe, 8) oprawy oświetleniowe awaryjne, 9) pomiary elektryczne, 10) roboty uzupełniające dla instalacji oświetlenia i gniazd, 11) instalacja okablowania strukturalnego (rury przewody TT, centralka CT, szafa SZTJ, osprzęt), 12) pomiary dla okablowania strukturalnego, 13) instalacja dla RTV, RTV SAT, 14) instalacja odgromowa, 15) instalacja przywoławczo-sygnalizacyjna dla WCN, C) oświetlenie terenu, D) przebudowa odcinka linii napowietrznej tt, w tym: 1) roboty demontażowe linii napowietrznej tt, 2) roboty montażowe linii napowietrznej tt, 3) budowa odcinka ziemnego kabla tt, E) instalacje sanitarne wewnętrzne, w tym: 1) kanalizacja wewnętrzna sanitarna, 2) instalacja wody, 3) instalacja c.o., 4) instalacja gazowa, 5) roboty budowlane, F) instalacje sanitarne zewnętrzne, w tym: 1) kanalizacja deszczowa, 2) drenaż, 3) kanalizacja sanitarna, 4) przebudowa gazu, 5) wodociąg, G) ukształtowanie terenu, w tym: 1) roboty przygotowawcze, 2) chodnik i odbój przy budynku, 3) obrzeża betonowe, 4) parking, 5) krawężniki betonowe, 6) odwodnienie drogi, H) wykonanie muru oporowego, w tym: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne – wykonanie wykopów i nasypów, 3) roboty wykończeniowe – umocnienie dna rowów, humusowanie, uzupełnienie poboczy, 4) elementy ulic – obrzeża betonowe, 5) roboty przy obiektowe – geowłóknina, geomembrana, wykonanie gabionów, 6) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu – ogrodzenie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania planu zagospodarowania placu budowy w oparciu o Plan Bezpieczeństwa, Ochrony Zdrowia i Środowiska, wykonania projektu oraz harmonogramu budowy, obejmującego rozmieszczenie maszyn i narzędzi technicznych, składowisk materiałów, dróg kołowych i pieszych oraz obiektów, pomieszczeń i urządzeń administracyjnych, zgodnie z przepisami oraz wiedzą techniczną; b) wykonania ogrodzenia terenu budowy, zapewniającego ochronę terenu przed wstępem osób nieupoważnionych; c) oznakowania ewakuacyjnego i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami terenu objętego zakresem robót, d) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót; e) wykonania niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń, uzgodnień i odbiorów wszystkich wykonanych instalacji i wbudowanych urządzeń, f) uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót; g) opracowania dokumentacji powykonawczej (w 3 egzemplarzach) oraz uzyskania na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy polskich złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Niebylec, 38-114 Niebylec 170, Bank Spółdzielczy Strzyżów O/Niebylec, 92 9168 1030 0260 1007 2000 0020, przy czym wadium wnoszone w tej formie uważać się będzie za wniesione w sposób prawidłowy, o ile środki pieniężne wpłyną (nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium) przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wpłaty) na wskazany rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale, załączonym do oferty. Zaleca się zamieścić stosowny dokument wadialny w taki sposób, aby jego późniejszy zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. poprzez umieszczenie go w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie dokumentu wadialnego od pozostałych dokumentów).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wadium w oryginale, o ile jest wnoszone w formie niepieniężnej (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się załączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wpłaty) na wskazany rachunek Zamawiającego); 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem: a) w przypadku podpisywania oferty przez osobę/y działającą/e na podstawie pełnomocnictwa (upoważnienia), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; b) w przypadku ustanowienia pełnomocnika przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy; 3) zobowiązanie innych podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu), składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach