Przetargi.pl
Modernizacja boiska treningowego przy Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Strzelcach Opolskich

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Wałowa 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049400 , fax. 077 4049419
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania
    ul. Wałowa 5 5
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049400, fax. 077 4049419
    REGON: 53104600500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska treningowego przy Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie modernizacji boiska treningowego przy Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym realizowane w częściach: część I wykonanie nowej płyty boiska i przebudowa części wału ziemnego, część II wykonanie przyłącza energetycznego wraz z okablowaniem oświetlenia płyty boiska, zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją projektową sporządzoną przez Przedsiębiorstwo Projektowania BIPROMAG-1 Sp. z o.o. 44-100 Gliwice ul. Toszecka 99 Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: część I 1. wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową części wału ziemnego, 2. zdemontowanie istniejących bramek, 3. usunięcie istniejącej trawy z boiska, 4. wyrównanie płyty boiska ziemią urodzajną i przygotowanie podłoża pod ułożenie trawy naturalnej w rolkach, 5. wykonanie płyty boiska z trawy naturalnej w rolkach uwałowanie i pielęgnacja trawnika, 6. dostarczenie i montaż bramek do piłki nożnej, część II 7 wykonanie przyłącza energetycznego wraz z okablowaniem oświetlenia płyty boiska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy[1] a w szczególności określone poniżej: Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym, tzn. musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, o wartości brutto każda nie mniejszej niż 50 tys. zł. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów tj. Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykazu wykonanych robót budowlanych oraz potwierdzeń (referencji), czy uczestnik przetargu zrealizował z należytą starannością, w w/w okresie , roboty o zakresie porównywalnym z zamówieniem. Nie będą uwzględniane zadania nie potwierdzone odpowiednią opinią - referencją. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać, że osoba planowana do objęcia funkcji: kierownika budowy posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów tj. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy[1]. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 7.1.1 oraz oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1.5 niniejszej SIWZ. Zamawiający wykluczy wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy[1].
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę (druk nr 1) wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 2 robót, o wartości brutto każda nie mniejszej niż 50 tys. zł, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, terminu i miejsca wykonania. Do wykazu (druk nr 2) muszą być załączone dokumenty potwierdzające (opinie, referencje), że zadania zostały należycie wykonane. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (druk nr 3), a co najmniej imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień i aktualne (na dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno- budowlanym. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy (druk nr 4). Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy[1] (druk nr 5).. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, odpisów potwierdzonych notarialnie lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby lub osób mających prawo reprezentować Wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1253
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach