Przetargi.pl
Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 9235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu” dofinansowanego w ramach Pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej – Mały Klub 2017. 2. Inwestycja polegała będzie na: 1) remoncie płyty boiska do piłki nożnej o wymiarze 30x50 m, w tym::  usunięcie warstwy wierzchniej,  przygotowanie i ułożenie mieszanki ziemi urodzajnej o grubości 15 cm  wykonanie nawierzchni trawiastej siewem wraz z uwałowaniem (skład mieszanki wg Załącznika nr 7 do SIWZ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót), Sianie należy wykonać najpóźniej 3 tygodnie przed umownym terminem zakończenia całości przedmiotu umowy. 2) modernizacji zaplecza boiska treningowego (tereny rozgrzewkowe), w tym:  usunięcie warstwy urodzajnej,  przygotowanie i ułożenie mieszanki ziemi urodzajnej o grubości 15 cm  wykonanie nawierzchni trawiastej siewem wraz z uwałowaniem (skład mieszanki wg Załącznika nr 7 do SIWZ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót), Sianie należy wykonać najpóźniej 3 tygodnie przed umownym terminem zakończenia całości przedmiotu umowy. 3) odwodnieniu boiska treningowego poprzez ułożenie rury drenażowej w obsypce na długości ok. 100 mb (średnica nominalna 100mm) zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ Dokumentacja techniczna - Zagospodarowanie terenu. 4) montażu piłkochwytów o wys. 6 m i szer. 30 m (słupy stalowe wys. 7m – przekrój zamknięty 80x80mm malowane chlorokauczukową – RAL6005, siatka polipropylenowa bezwęzłowa - oko 10x10 cm, grubość 5mm, zielona, podmurówka betonowa (wzór do uzgodnienia z Zamawiającym). Fundamenty pod słupy betonowe (beton B20), wykonywane na głębokość 1,2m. Piłkochwyty z możliwością demontażu. 5) modernizacji istniejącego ogrodzenia na odcinku dł. ok. 370 mb (zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ Dokumentacja techniczna - Zagospodarowanie terenu), w tym:  rozbiórka istniejącego ogrodzenia wraz z przewiezieniem zdemontowanych elementów i zeskładowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.  budowie ogrodzenia panelowego, systemowego z siatki zgrzewalnej stalowej, ocynkowanej, pręty śr. 5 mm, malowanej proszkowo w kolorze zielonym (wysokość ogrodzenia 200 cm, słupki 40x80x5mm w rozstawie osiowym co 250 cm) wraz z furtką o szer. 90 - 100 cm, 6) remoncie boiska ORLIK o nawierzchni ze sztucznej trawy, w tym:  wymiana siatki ogrodzeniowej stalowej powlekanej – oko 5x5 cm, wysokość siatki 4,0 m (długość remontowanego ogrodzenia ok. 188 mb) oraz oczyszczenie i pomalowanie istniejących słupów farbą chlorokauczukową.  remont nawierzchni ze sztucznej trawy, obejmujący: wykonanie podklejeń, wymianę zniszczonych fragmentów murawy, wstawienie nowych białych linii, naprawę zapadlisk i innych usterek podbudowy 7) wykonaniu tablicy informacyjnej wraz ze stelażem zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych stanowiącymi Załącznik 9 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym UWAGA: W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić bezpieczny dostęp do sąsiednich nieruchomości oraz do obiektów znajdujących się w obrębie kompleksu sportowego w trakcie trwania robót budowlanych. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji technicznej - Załącznik Nr 6 do SIWZ, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ oraz w Przedmiarze robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (Słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.21.2018” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach