Przetargi.pl
MODERNIZACJA ALEJKI SPACEROWEJ PRZY ULICY MONIUSZKI W GŁUCHOŁAZACH

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ALEJKI SPACEROWEJ PRZY ULICY MONIUSZKI W GŁUCHOŁAZACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowany zakres prac: 1. Wymiana chodników i nawierzchni, elementy małej architektury z ogrodzeniami. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia parkowego. Dane techniczne /orientacyjny zakres prac/ : Wymiana nawierzchni chodników : - rozebranie istniejących chodników, wykonanie podbudowy, montaż obrzeży i krawężników, kostka betonowa gr. 6 cm 1851,05 m2, kostka betonowa gr. 8 cm 383,20 m2 - wykonanie ogrodzeń z siatki - 150,00 mb - wykonanie płotków ochronnych, stalowych - 211,00 mb - montaż ławek parkowych, koszy ulicznych, słupków zaporowych stalowych i beto- nowych, mury z kamienia (piaskowiec - łącznie 19,30 m3) - roboty ziemne - łącznie 941,90 m3 - montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 26 szt - montaż projektorów na murkach - 4 szt - montaż kabla ziemnego - 782,00 mb - demontaż słupów i lamp istniejącego oświetlenia ulicznego Planowany zakres robót w 2009 roku : 1. oświetlenie parkowe 2. prace związane z odwodnieniem terenu 3. część robót drogowych z uwagi na planowanie sfinansowania robót w 2009 r łącznie do kwoty 300 000 zł brutto. W kosztach należy uwzględnić koszty związane z prowadzeniem robót tj.: - obsługi geodezyjnej i map powykonawczych, - koszty badań i prób związanych z wykazaniem wskaźnika zagęszczenia gruntu, koszty organizacji placu budowy, - zużycia energii i wody, - dozoru budowy, - ubezpieczenia budowy itp. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas remontu odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (t.jedn. z 2007r. Dz.U.Nr.39, poz.251 z późn. zm.). Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana .Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 3 letniej rękojmi na wady przedmiotu zamówienia i co najmniej 3-letniej gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00zł. Słownie złotych: cztery tysiące zł. 2. Forma Wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie: - iż Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw; - iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia pkt 11.2.2) siwz stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e) siwz. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051 z dopiskiem : Wadium na modernizację alejki spacerowej przy ulicy Moniuszki w Głuchołazach . Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr.87, poz.605, z późn.zm.) potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.). Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn.2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie, przebudowie dróg lub placów lub parkingów lub chodników o powierzchni co najmniej 2000,00 m 2 . Wykonanie wymienionych robót budowlanych winno być wykonane z kostki betonowej. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia: tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga! Dokonywanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr.87, poz.605, z późn.zm.) potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.). Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn.2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt 9.1.1)b siwz, które może być złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie składających ofertę wspólną): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu, c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie, przebudowie dróg lub placów lub parkingów lub chodników o powierzchni co najmniej 2000,00 m 2. Wykonanie wymienionych robót budowlanych winno być wykonane z kostki betonowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz określonych jak wyżej wykonanych robót, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dołączyć dokumenty od zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.) b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia: tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie przynajmniej po jednej osobie, o której wyżej mowa), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.2) lit.b) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wyżej wymienionych uprawnień , przez jedną osobę . 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiadać polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLNW przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem:www.nbp.pl (kursy) 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach