Przetargi.pl
Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8567706 , fax. 61 8525731
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8567706, fax. 61 8525731
    REGON: 000079243
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. W ramach zamierzonego przedsięwzięcia przewiduje się wykonanie w istniejącym obiekcie typowych prac remontowych, tj. robót budowlanych wykraczających poza bieżącą konserwację, polegających na odtwarzaniu stanu pierwotnego (przy dopuszczeniu zastosowania wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym) i mających za zadanie przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) w celu zapewnienia w przyszłości prawidłowego funkcjonowania i niezawodności oraz poprawy estetyki obiektu a także jego otoczenia. W wyniku remontu nie zmienią się podstawowe parametry techniczne obiektu oraz sposób zagospodarowania terenu. 1) Remont studni / zbiorników pompowni Część konstrukcyjno-budowlana: naprawa wewnętrznych i zewnętrznych (nadziemnych) powierzchni ścian elementów konstrukcji żelbetowych studni / zbiorników pompowni, demontaż wyposażenia, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych pokryw nastudziennych, włazów, stopni/drabinek wyłazowych itp. Część mechaniczna: demontaż skorodowanych elementów wyposażenia pompowni , montaż nowego wyposażenia pompowni z materiałów/ elementów nierdzewnych. Część elektryczna: wymiana skorodowanych szaf zasilających, sterowniczych wraz z aparaturą elektryczną, sterowniczą, pomiarową oraz szaf połączeniowych pomp, wymiana latarni oświetlenia pompowni. Roboty towarzyszące: ogrodzenie pompowni, zagospodarowanie terenu 2) Remont rurociągu tłocznego metodą Reliningu (wciągnięcie do starego przewodu kołowego nowej, samonośnej rury). 3) Renowacja i konserwacja elementów drenażu - demontaż wyposażenia studni wraz z płytą nastudzienną, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych stopni włazowych, pokryw nastudziennych, itp. 4) Remont i renowacja elementów odwodnienia powierzchniowego – remont odwodnienia powierzchniowego – liniowego z prefabrykatów betonowych, renowacja studni odwodnienia powierzchniowego (demontaż wyposażenia studni wraz z płytą nastudzienną, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych stopni włazowych, pokrywy nastudziennej itp.). 5) Naprawa nawierzchni dróg dojazdowych do pompowni – ze względu na ich obecny stan jak również ze względu na przewidywane uszkodzenia w trakcie prowadzonych prac. Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. B– WYKONANIE TABLIC INFORMACYJNYCH I PAMIĄTKOWYCH I. Tablice informacyjne 1.Tablice informacyjne ustawiane są w miejscu realizacji zadania. W przypadku budowy lub modernizacji obiektów infrastrukturalnych, np. oczyszczalni ścieków, składowiska odpadów itp., tablice informacyjne umieszczane są w miejscu realizacji tych inwestycji. W odniesieniu do sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej - przy głównej drodze, wzdłuż której biegnie, bądź którą przecina sieć kanalizacyjna lub wodociągowa. 2. Ilość tablic informacyjnych oraz termin ich ustawienia określa Umowa. 3. Tablice informacyjne powinny spełniać następujące wymagania: a. minimalna wielkość tablicy: 1 m (szerokość) x 0,7 m (wysokość); b. kolor tablicy: biały; c. kolor czcionki: czarny. 4. Tablice informacyjne muszą zawierać opis zadania obejmujący: a. nazwę i logo podmiotu odpowiedzialnego za realizację zadania; b. nazwę zadania; c. wartość ogólną zadania; d. wysokość oraz formę dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w PLN w zaokrągleniu do liczby całkowitej; e. logotyp WFOŚiGW w Łodzi wraz z informacją o dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi; f. logo lub logotyp podmiotu odpowiedzialnego za realizację przedsięwzięcia nie może być większe niż logotyp WFOŚiGW w Łodzi. 5. Po zakończeniu realizacji zadania tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. Ilość tablic pamiątkowych określa Umowa. II. Tablice pamiątkowe 1. Tablice pamiątkowe są umieszczane przez beneficjenta, który zrealizował zadanie inwestycyjne (np.: roboty infrastrukturalne lub budowlane) lub z zakresu ochrony przyrody i krajobrazu, nie później niż do upływu 2-go miesiąca od daty zakończenia jego realizacji i winny być utrzymywane przez okres nie krótszy niż 5 lat. Za termin zakończenia zadania przyjmuje się termin wskazany w Umowie o dofinansowanie. 2. Tablice pamiątkowe umieszcza się w miejscach powszechnie dostępnych, takich jak: a. elewacje frontowe; b. wejścia do budynków; c. reprezentacyjne wnętrza budynków; d. bramy wjazdowe; e. tablice wolnostojące itp. 3. Tablice pamiątkowe muszą zostać wykonane z trwałego materiału, a ich minimalne wymiary powinny wynosić - 40 cm (szerokość) x 30 cm (wysokość) 4. Tablice pamiątkowe muszą: a. nazwę zadania; b. logotyp WFOŚiGW w Łodzi wraz z informacją o dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000,00 złotychprzed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 2. Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.poznan.rzgw.gov.pl) informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Kosztorys ofertowy z uwzględnieniem wymagań punktu 22.3 SIWZ. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach