Przetargi.pl
Budowa obiektów małej nizinnej retencji wodnej (2 szt. zastawek piętrzących) w Leśnictwie Będlewo na rowie melioracji wodnej o nr B-III

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konstantynowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-053 Konstantynowo, Konstantynowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618137791 , fax. 618132238
  • Data zamieszczenia: 2023-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konstantynowo
    Konstantynowo 1
    62-053 Konstantynowo, woj. wielkopolskie
    tel. 618137791, fax. 618132238
    REGON: 630011438
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej nizinnej retencji wodnej (2 szt. zastawek piętrzących) w Leśnictwie Będlewo na rowie melioracji wodnej o nr B-III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową 2 sztuk zastawek piętrzących na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo, Leśnictwo Będlewo, dz. ewid 7059/2, obręb Bieczyny, gm. Czempiń wraz z częściową konserwacją rowu o nr B-III:a) obiekt nr 1 - zastawka drewniana szt. 1 o poziomie piętrzenia NPP=62,69 m.n.p.m i szerokości przelewu 0,80m;b) obiekt nr 2 - Zastawka drewniana szt. 1 o poziomie piętrzenia NPP=62,70 m.n.p.m. i szerokości przelewu 0,80m.Zakres wykonywanych robót obejmuje w szczególności:a) oznakowanie robót,b) wytyczenie geodezyjne osi projektowanych zastawek,c) wykonanie robót zabezpieczających środowisko, wyszczególnionych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 24.08.2022r. (Zn. Spr.: RŚ.6220.3.2022.MS) wraz z zapewnieniem nadzoru przyrodniczego,d) wykoszenie dna i skarp rowu na dł.10,0 m powyżej i poniżej proj. zastawek, wraz z usunięciem namułu warstwą 0,20m.,e) zabicie ścianki szczelnej drewnianej oraz wykonanie pozostałych elementów konstrukcji zastawek,f) zdjęcie warsty humusu w miejscach wykonania umocnień skarpy i dna,g) ułożenie geowłókniny oraz wykonanie narzutu kamiennego w obrysie palisady wykonanej z kołków drewnianych,h) ułożenie darniny, humusowanie oraz obsiew skarp rowu,i) roboty porządkowe,j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.Podstawą do wykonania robót będzie dokumentacja projektowa, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest wykonać każdą robotę budowlaną jeżeli jej wykonanie określono w: a) którymkolwiek z elementów dokumentacji technicznej,b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,c) decyzjach administracyjnych w szczególności w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 24.08.2022r. (Zn. Spr.: RŚ.6220.3.2022.MS),d) planach, rysunkach, SWZ/dokumentacji zamówienia lub innych dokumentach umożliwiających określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych. 2. Prace zostaną wykonane zgodnie z Projektem Wykonawczym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 1) oraz kosztorysem ofertowym Wykonawcy i przedmiarem robót (Załącznik nr 2), wzorem umowy (Załącznik nr 10), ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank Ochrony Środowiska S.A. nr rachunku: 59 1540 1056 2105 9137 1508 0002 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowę obiektów małej nizinnej retencji wodnej (2 szt. zastawek piętrzących) w Leśnictwie Będlewo na rowie melioracji wodnej o nr B-III”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Dalsze postanowienia znajdują się w pkt 11.7 SWZ oraz następnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej oraz finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej.b) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu prac związanych z budową i/lub przebudową i/lub remontem budowli piętrzącej i/lub budowli piętrzących wodę, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda robota budowlana.Przez budowę, przebudowę, remont, Zamawiający rozumie roboty budowlane zdefiniowane w art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).Przez budowlę piętrzącą Zamawiający rozumie każdą budowlę hydrotechniczną umożliwiającą stałe lub okresowe piętrzenie wody oraz substancji płynnych lub półpłynnych ponad przyległy teren albo akwen.c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.), oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.) – umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia.Wykazana osoba powinna posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w ww. specjalności liczone od dnia uzyskania uprawnień.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach