Wójt Gminy Chełmiec ogłasza przetarg
- Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2/11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4430461 , fax. 018 4430461
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2/11 2/11
33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
tel. 018 4430461, fax. 018 4430461
REGON: 00053224000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja - Remont boisk sportowych w Piątkowej, Librantowej wraz z uzyskaniem koniecznych uzgodnień - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja - Remont boisk sportowych w Piątkowej, Librantowej wraz z uzyskaniem koniecznych uzgodnień w zakresie: a) Boisko w Piątkowej: wykonanie ogrodzenia boiska, montaż bramek, wykonanie nawodnienia boiska. b) Boisko w Librantowej: roboty ziemne, remont murawy boiska, naprawa ogrodzenia, wzmocnienie skarpy przy boisku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) i dodatkowe zawarte w SIWZ. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. 2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. rozpatrywane będą oferty, do których załączono; zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia kierownika w branży: a) konstrukcyjno-budowlanej 2.4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie nie mniej niż jednego zamówienia odpowiadającego swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie obiektu o podobnym charakterze w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 70.000 zł. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkty 2.3 i 2.4, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1. oraz 2.2 indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń. 2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. B. DOKUMENTY: potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4. Wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określanych w rozdziale VI, pkt 2.3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wydzielenie stref bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum przy ul. Grzegórzeckiej 16 w Krakowie - I etap. Sprawa znak: 141.2711.75.2016
Dodano: 2016-07-14 - Remont pomieszczeń Kuchni Szpitalnej w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, ul. Lwowska 178a
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie prac dostosowawczych, remontowych budowlano-instalacyjnych i wykończeniowych pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 31A, celem realizacji nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego i przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia /W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą/.
Dodano: 2016-05-25 - Remont pomieszczeń Kuchni Szpitalnej w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, ul. Lwowska 178a
Dodano: 2016-05-20 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 6B do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia -W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą- oraz innych przepisów.
Dodano: 2016-05-17 - Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku szpitalnym, w części nr 102A na potrzeby pracowni RTG, USG i EEG.
Dodano: 2016-05-04 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 8 dla potrzeb Oddziału Psychiatrii Sądowej o Podstawowym Stopniu Zabezpieczenia - II etap.
Dodano: 2016-04-12 - Remont pomieszczeń Kuchni Szpitalnej w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, ul. Lwowska 178a
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich obejmujących: Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 5B oraz Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 6B.
Dodano: 2016-04-04 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Juliusza Słowackiego (na odcinku od ul. M.Kolbego w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator - Medyka do ul. Starowiejskiej) w km 0+007,20 - 0+281,70 w miejscowości Mszana Dolna
Dodano: 2016-03-24