Przetargi.pl
Miejsce ćwiczeń i wypoczynku dla mieszkańców Zgierza i osiedla Krzywie-Chełmy – Budżet Obywatelski

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejsce ćwiczeń i wypoczynku dla mieszkańców Zgierza i osiedla Krzywie-Chełmy – Budżet Obywatelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obiekt zlokalizowany jest przy ulicy Heleny Wiewiórskiej 2a w Zgierzu, na działce nr 483/1 w obrębie 115. Działka stanowi własność Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zaprojektowanie wraz z mapą do celów projektowych, 2) uzyskanie niezbędnych decyzji, zgód i uzgodnień, 3) rozbudowa istniejącego placu rekreacyjno-wypoczynkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Miejsce ćwiczeń i wypoczynku dla mieszkańców Zgierza i osiedla Krzywie-Chełmy – Budżet Obywatelski”, w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem wszelkich zezwoleń i uzgodnień warunkujących wykonanie i użytkowanie obiektu . Projekt realizowany jest w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie ze szkicem sytuacyjnym (zał. nr 1) i programem funkcjonalno-użytkowym (zał. nr 2). Obecnie plac rekreacyjno-wypoczynkowy wyposażony jest w: 1) plac zabaw dla dzieci (2 podwójne huśtawki oraz zjeżdżalnia z drabinką), 2) teren zielony, na którym znajdują się: boisko do gry w piłkę siatkową, do gry w badmintona, stół do gry w ping-ponga i stół do gry w szachy), 3) boisko do gry w piłkę koszykową, 4) ogrodzenie o wysokości 2,56 m z siatki z bramą wjazdową, wzdłuż ulicy Lorentza ogrodzenie ma 4 m wysokości, Na obszarze sportowo – rekreacyjnym przewiduje się: 1) siłownię zewnętrzną (biegacz, orbitrek, wioślarz, wahadło, rower, twister, steper, drążki do podciągania podwójne – 2 szt.), 2) karuzelę krzyżową z powierzchnią bezpieczną - piasek ograniczoną obrzeżami, 3) 3 ławki z oparciem i 3 ławki bez oparcia, 4) 4 kosze na śmieci, 5) 2 stojaki na rowery 6 stanowiskowe, 6) opaskę asfaltową dookoła terenu zielonego wraz z obrzeżami, 7) wymianę ogrodzenia wraz z słupkami, podmurówką i bramą wjazdową na ogrodzenie panelowe, 8) asfaltową nawierzchnię boiska do gry w piłkę koszykową o powierzchni ok. 150 m2 wraz z liniami rozgraniczającymi do gry w piłkę koszykową, 9) regulamin korzystania z siłowni zewnętrznej. Część projektowa obejmuje: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej w celu realizacji zadania, 2) zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę, 3) przygotowanie dokumentów związanych z odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia. Część wykonawcza obejmuje: 1) niwelacje terenu w miejscach wbudowania urządzeń, w miejscu wbudowania karuzeli krzyżowej oraz pod boiskiem asfaltowym do gry w piłkę koszykową, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej na podbudowie pod boisko do gry w piłkę koszykową o powierzchni ok. 150 m2 wraz z liniami rozgraniczającymi do gry w piłkę koszykową, 3) wykonanie opaski asfaltowej na podbudowie o długości ok. 200 m i o szerokości 2,5 m dookoła terenu zielonego wraz z obrzeżami, 4) dostawę i montaż 7urządzeń siłowni zewnętrznej na pylonach pojedynczych oraz drążków do podciągania montowane na stałe z instrukcjami obsługi urządzeń, 5) dostawę i montaż karuzeli krzyżowej wraz z nawierzchnią bezpieczną (piasek) i obrzeżami od strony boiska do gry w piłkę koszykową, 6)dostawę i montaż 3 ławek z oparciem metolowo-drewnianych i 3 ławek bez oparcia metalowo-drewnianych, 7) dostawę i montaż 4 koszy na śmieci metalowych, zadaszonych, 8) dostawę i montaż 2 stojaków metalowych na rowery – 6 stanowiskowych, 9) przeniesienie i montaż na stałe stołu do ping-ponga w miejsce wskazane na szkicu sytuacyjnym, 10) demontaż istniejącego ogrodzenia oraz bramy wjazdowej i budowa ogrodzenia z ogrodzenia panelowego o długości ok. 200 m na wysokość 2,56 m wraz z podbudową i wymianą słupków wokół placu rekreacyjno-wypoczynkowego oraz bramy wjazdowej o wymiarach 2,50 m x 4 m, po demontażu istniejącej siatki należy zamontować panel i pozostawić siatkę wzdłuż ulicy Lorenza na wysokość 2,57 - 4 m, 11) przesunięcie i montaż stołu do gry w szachy i słupków do montażu siatki do gry w badmintona w celu uzyskania odpowiedniej powierzchni na wybudowanie opaski asfaltowej, 12) montaż tablicy z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych 1. Opracowanie dokumentacji projektowej Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z koncepcją w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlano – montażowych (tj. uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym zgłoszenie robót), 3 egz. pełnej dokumentacji w formie drukowanej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .dwg i .pdf. Zagospodarowanie terenu przedstawia szkic sytuacyjny będący załącznikiem nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Przygotowanie terenu pod budowę obiektów: a) demontaż ogrodzenia do wysokości 2,56 m wraz z bramą wjazdową, b) demontaż płyt chodnikowych w miejscu wbudowania karuzeli krzyżowej oraz w miejscu ułożenia nawierzchni asfaltowej pod boisko do gry w piłkę koszykowa, c) przeniesienie i wbudowanie stołu do ping-ponga, stołu do gry w szachy oraz słupków do montażu siatki do gry w badmintona, d) niwelacja terenu pod wbudowane urządzenia siłowni zewnętrznej, e) niwelacja terenu pod budowaną opaskę asfaltową, Elementy z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 3. Wykonanie nawierzchni asfaltowej boiska do gry w piłkę koszykową oraz opaski asfaltowej wokół terenu zielonego na podbudowie. Wyposażenie placu rekreacyjno-wypoczynkowego: a) siłownia zewnętrzna (biegacz, orbitrek, wioślarz, wahadło, rower, twister, steper zamontowane na pylonach pojedynczych), drążki podwójne do podciągania zamontowane na stałe wraz z regulaminem korzystania z urządzeń, b) regulamin korzystania z siłowni zewnętrznej według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego, c) karuzela krzyżowa, d) plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalnią, e) boiska do gry w piłkę siatkową, koszykową i w badmintona, f) stoły do ping-ponga i gry w szachy, g) opaska asfaltowa dookoła terenu zielonego, h) ławki z oparciami i bez oparcia, i) kosze na śmieci, j) stojaki na rowery 6 stanowiskowe, k) ogrodzenie z bramą wjazdową. 4. Nawierzchnia obszaru sportowo – rekreacyjnego. Na terenie robót zostanie odtworzona trawa, z wyjątkiem opisywanych wcześniej terenów pod boiskiem do gry w piłkę koszykową oraz na terenie wbudowania karuzeli krzyżowej. Przed zasianiem trawy należy nawieźć ziemię z odpowiednimi nawozami. 5. Odtworzenie nawierzchni: Wykonawca odtworzy i naprawi nawierzchnię wokół terenu budowy, jeżeli w trakcie realizacji inwestycji uszkodzi elementy infrastruktury znajdujące się poza obszarem robót. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi Wykonawca. Podczas opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco do uzgadniania z Zamawiającym przyjmowanych rozwiązań projektowych. Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego przed uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne uzgodnienia i decyzje konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: 1) prace ziemne, 2) prace rozbiórkowe 3) roboty budowlane 4) prace w zakresie humusowania i obsiania trawą 5) roboty montażowe Załącznik: 1) szkic sytuacyjny 2) program funkcjonalno-użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach