Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum miejscowości Bolimów poprzez uporządkowanie przestrzeni urbanistycznej w celu poprawy jego funkcjonalności i atrakcyjności

Gmina Bolimów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-417 Bolimów, ul. Łowicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 380 305 , fax. 468 380 386
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolimów
    ul. Łowicka 9
    99-417 Bolimów, woj. łódzkie
    tel. 468 380 305, fax. 468 380 386
    REGON: 53538500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bolimow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum miejscowości Bolimów poprzez uporządkowanie przestrzeni urbanistycznej w celu poprawy jego funkcjonalności i atrakcyjności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie kompleksowej realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Rewitalizacja centrum miejscowości Bolimów poprzez uporządkowanie przestrzeni urbanistycznej w celu poprawy jego funkcjonalności i atrakcyjności" przewidziana do realizacji w formule "zaprojektuj i wybuduj". Przedsięwzięcie obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej ( w tym koncepcji planowanych prac dotyczących zagospodarowania Rynku im. T. Kościuszki) 2) Przebudowę Rynku im. Tadeusza Kościuszki; 3) Przebudowę przyległych do Rynku ulic Koziej i Żabiej, a także fragmentu ulic Zastodolnej oraz Senatorskiej; 4) Docieplenie budynku Urzędu Gminy w Bolimowie 5) Remont parkingu przy Urzędzie Gminy w Bolimowie; 6) Remont budynku Domu Ludowego; 7) Remont budynku przystanku. Teren, na którym planowana jest inwestycja zajmuje obszar około 20 000 m². Obszar w ramach którego realizowane jest przedsięwzięcie położony jest w obszarze ścisłej strefy ochrony konserwatorskiej, integracji konserwatorskiej i strefie obserwacji archeologicznej, w obszarze miejscowości Bolimów (wpisanych do Wojewódzkiego Rejestru Ochrony zabytków decyzją KL.IV – 5340/18/89 z dnia 10 sierpnia 1989 roku, Nr rejestru 792/89 A) oraz w obszarze chronionego Krajobrazu Pradoliny Warszawsko – Berlińskiej. Powierzchnia dróg, ciągów pieszych i placów przewidzianych do przebudowy wynosi blisko 10 300 m². Tereny zielone przewidziane do rewitalizacji obejmują powierzchnię około 4 000 m². Ze względu na formę przedsięwzięcia (zaprojektuj i wybuduj) parametry powierzchniowe podane w niniejszej SIWZ mają charakter informacyjny, nie wiążący. Ostateczna wartość parametrów zostanie określona w dokumentacji projektowej wykonanej na podstawie niniejszej SIWZ i PFU. 1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej ( w tym koncepcji planowanych prac dotyczących zagospodarowania Rynku im. T. Kościuszki) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1129) w tym min.: - wykonanie projektów wykonawczych uszczegółowiających projekt budowlany, - sporządzenie BIOZ (gdy jest wymagany oddzielnymi przepisami), - wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - wykonanie przedmiarów robót oraz zestawienia materiałów podstawowych, - sporządzenie instrukcje obsługi i eksploatacji, - wykonanie trzech koncepcji planowanych prac dotyczących zagospodarowania Rynku im. T. Kościuszki. Zamawiający (z udziałem społeczeństwa) wybierze jedną koncepcję zagospodarowania Rynku im. T. Kościuszki, która zostanie skierowana do uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi i realizacji. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a także informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca, zapewnieni nadzór autorski przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej dokumentacji. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub wymagają uzgodnienia przez właściwe instytucje, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań przetargu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentacji powiązanych, w tym projektów branżowych, operatów, itp. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji zadania inwestycyjnego, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z przetargu. 1.2. Przebudowę Rynku im. Tadeusza Kościuszki; Przebudowa Rynku im. T. Kościuszki: - wykonanie dróg i placów o nawierzchni z betonu asfaltowego - przebudowa istniejących wjazdów - wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - wykonanie parkingów z betonowej kostki brukowej - wykonanie poboczy - wykonanie odwodnienia - likwidacja nieczynnego podziemnego zbiornika Elementy małej architektury: - wymiana starych ławek - konserwacja słupów masztowych - wymiana koszy na śmieci - usunięcie tablic informacyjnych i montaż nowej tablicy informacyjnej - montaż stojaków rowerowych - usunięcie wszystkich tablic reklamowych - odnowienie wiaty przystankowej (w tym wymiana pokrycia) Aranżacja zieleni w Rynku im. T. Kościuszki (w tym usunięcie chorych drzew i dokonanie nowych nasadzeń zgodnie z wykonaną koncepcją). 1.3. Przebudowę przyległych do Rynku ulic Koziej i Żabiej, a także fragmentu ulic Zastodolnej oraz Senatorskiej; Przebudowa ulicy Koziej: - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - odtworzenie kanalizacji deszczowej - renowacja odpływu - wykonanie kanalizacji w części nieobjętej kanalizacją obecnie - przebudowa istniejących wjazdów - wykonanie pobocza Przebudowa ulicy Żabiej: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - przebudowa istniejących wjazdów - wykonanie pobocza Przebudowa ulicy Senatorskiej: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - przebudowa istniejących wjazdów - wykonanie pobocza Przebudowa ulicy Zastodolnej: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - przebudowa istniejących wjazdów - wykonanie pobocza - odtworzenie rowu przydrożnego - wykonanie odwodnienia powierzchniowego z odprowadzeniem wód do rowu. 1.4. Docieplenie budynku Urzędu Gminy w Bolimowie Budynek Urzędu Gminy, Biblioteki, GOKu, GOPS, Poczty Polskiej oraz USC który należy docieplić oraz wymienić poszycie dachu jest dwukondygnacyjny bez podpiwniczenia, ma powierzchnię zabudowy wynoszącą 660 m². Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowanej z dachem wielospadowym pokrytym blachą. Ściany z pustaków ceramicznych oraz betonu komórkowego. Stropy z płyty prefabrykowanej, dach natomiast o konstrukcji drewnianej. Docieplenie budynku Urzędu Gminy: - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej - wymiana poszycia dachu oraz zniszczonych elementów konstrukcji dachu - docieplenie dachu - docieplenie ścian budynku - odnowienie ślusarki (oczyszczenie z korozji i odmalowanie elem. metalowych) 1.5. Remont parkingu przy Urzędzie Gminy w Bolimowie; - wykonanie parkingu o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - wykonanie odwodnienia oraz odprowadzenie do odbiornika - likwidacja nieczynnego podziemnego zbiornika 1.6. Remont budynku Domu Ludowego; Część budynku w którym znajduje się Dom Ludowy jest obiektem o 2 kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej. Powierzchnia użytkowa Domu Ludowego wynosi około 680,00 m2, natomiast powierzchnia elewacji którą przewiduje się do renowacji wynosi ok 710,00 m2. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej ze stropodachem o konstrukcji drewnianej. Obecna moc kotłowni ok. 75 kW. W ramach remontu pomieszczeń Domu Ludowego oraz remontu elewacji przewiduje się: - remont pomieszczeń piwnicy - remont pomieszczeń parteru - remont pomieszczeń I piętra - wymiana poszycia dachu na blachodachówkę - wymiana części orynnowania (przy wierzy obserwacyjnej) - remont elewacji i kominów - wymianę schodów - odnowienie ślusarki (oczyszczenie z korozji i odmalowanie elementów metalowych) - wykonanie nowej instalacji grzewczej (bez kotła) z grzejnikami - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji zimnej oraz ciepłej wody - wykonanie instalacji klimatyzacji sali widowiskowej - modernizację instalacji elektrycznych 1.7. Remont budynku przystanku. Budynek przystanku to obiekt jednokondygnacyjny niepodpiwniczony z dachem dwuspadowym. Wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany z cegły ceramicznej pełnej, dach pokryty płytami bitumicznymi falistymi. Zapotrzebowanie na moc na cele grzewcze po termomodernizacji ok. 3 kW. Remont budynku przystanku: - remont pomieszczeń, - remont elewacji i poszycia dachu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana posadzki na gruncie - rozbiórkę istniejących toalet - wydzielenie nowej toalety w pomieszczeniu ogrzewanym (obecnie zakładu krawieckiego) - budowa instalacji grzewczej - budowa instalacji kanalizacyjnej - budowa instalacji wodnej ciepłej i zimnej - modernizację instalacji elektrycznych. Wytyczne dotyczące budowy głównych elementów przedsięwzięcia przedstawiono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wymienione parametry mają za zadanie wskazanie Wykonawcy minimalnego poziomu technologii oczekiwanego przez Zamawiającego. 1.8. Szczegółowy zakres prac określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (załącznik Nr 4 do SIWZ), który stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. 2. Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę Inspektora Nadzoru na ich wbudowanie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w PFU oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1. W ramach wykonywania obowiązków wynikających z ust. 1 SIWZ Wykonawca: 1) opracuje dokumentację projektową zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1129); 2) poniesie koszty uzgodnień dokumentacji; 3) uzyska decyzje lokalizacyjne celu publicznego lub decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu o ile będą wymagane; 4) uzyska decyzje na lokalizacje urządzeń w pasie drogowym w tym zgodę zarządcy drogi na włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej do urządzeń kanalizacji deszczowej będącej w jego zarządzie; 5) uzyska decyzje lokalizacyjne zjazdów indywidualnych i zjazdów publicznych jeśli będą wymagane; 6) usunie wszelkie kolizje i dokona uzgodnienia dokumentacji ich usunięcia z gestorami odpowiednich mediów wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentacji. Wykonawca poniesie koszt usunięcie tych kolizji. Wykonawca w trakcie prowadzenia robót budowlanych powiadomi i zgłosi usunięcie kolizji do odbioru odpowiednim gestorom mediów; 7) poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją placu budowy oraz zaplecza budowy, w tym kosztów mediów, ogrodzenia terenu budowy. Wszelkie umowy przyłączeniowe na okres wykonywania robót budowlanych zawierać będzie Wykonawca; 8) wykona roboty budowlane zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, uzyskanym pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem jeśli jest wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. z 2019 r. poz. 1186); 9) uzyska decyzje na zajęcie pasa drogowego wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentacji. Wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca; 10) opracuje i wdroży tymczasową oraz docelową organizację ruchu (znaki poziome i pionowe) na przebudowywanych drogach i Rynku im. T. Kościuszki; 11) uzyska decyzje na wycinkę drzew (w zakresie wycięcia drzew lub krzewów, kolidujących z przedmiotem zamówienia oraz wniesie stosowne opłaty wynikające z decyzji administracyjnych wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji); 12) uzyska pozwolenie wodno-prawne lub/i ocenę wodno - prawną jeśli będą wymagane; 13) uzyska decyzje Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego, o zakresie i rodzaju badań archeologicznych oraz pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych; 14) dokona uzgodnień z Konserwatorem zabytków w zakresie zatwierdzonej przez Zamawiającego wizualizacji prac remontowych przy budynku Domu Ludowego, budynku Przystanku, budynku Urzędu Gminy w Bolimowie oraz praz związanych z rewitalizacją Rynku im. T. Kościuszki, 15) zapewni wymagane nadzory właścicielskie oraz specjalistyczne, w tym konserwatorskie, archeologiczne, dendrologiczne lub inne wymagane stosownymi przepisami, 16) będzie prowadził prawidłową gospodarkę odpadami powstającymi w ramach prowadzonych robót budowlanych. Opłaty środowiskowe w tym za składowanie, odbiór i transport odpadów poniesie Wykonawca; 17) będzie przestrzegał warunków decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej dla przedmiotowego przedsięwzięcia; 18) uzyska warunki techniczne z PGE Dystrybucja S.A. na przyłączenie do sieci elektroenergetycznej w przypadku nowoprojektowanego oświetlenia Rynku; 19) uzyska warunki techniczne z PGE Dystrybucja S.A. na zwiększenie przydziału mocy jeżeli po wykonaniu dokumentacji projektowej zajdzie taka konieczność; 20) wszystkie inne decyzje i pozwolenia niezbędne do wykonania zamówienia określonego w pkt. 1 oraz wszystkich wymaganych normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych zawartych w PFU oraz określonych stosownymi przepisami pomiarów, badań, prób oraz rozruchów, 21) zapewni bieżącą obsługę geodezyjną oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133); 22) zapewni ubezpieczenie budowy, 23) naprawi lub pokryje koszty napraw uszkodzonych przez Wykonawcę dróg, chodników, ogrodzeń, mostków, urządzeń melioracyjnych i innych urządzeń oraz sieci technicznych 24) wypłaci odszkodowanie za zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót budowlanych właścicielom działek, na których doszło do tych zniszczeń. Zamawiający dostarczy Wykonawcy prawomocną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedmiotu zamówienia. Treść decyzji stanowi załącznik nr 5 do PFU oraz wytyczne konserwatorskie do realizacji projektu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. 6. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie oraz wykazać że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium: - dla Części I zadania w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100), - dla Części II zadania w wysokości 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 50 9297 0005 0600 0215 2012 0006 w banku Bank Spółdzielczy Skierniewice o/Bolimów. z dopiskiem „Przetarg nieograniczony – Rewitalizacja centrum miejscowości Bolimów poprzez uporządkowanie przestrzeni urbanistycznej w celu poprawy jego funkcjonalności i atrakcyjności”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie, 7. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta - Gminy Bolimów, dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek, albo żądania potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. IX ust. 2.2 SIWZ w zakresie, jakim zamawiający określił te dokumenty i oświadczenia w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dla wykonawców. Zamawiający żąda aby, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył informacje o tym w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące podwykonawców, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. Żądanie złożenia oświadczenia może dotyczyć także dalszych podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach