Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej Powiatowej Pływalni w Pajęcznie”,

Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3113120, 3113121 , fax. 343 113 121
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie
    ul. Kościuszki 76
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 3113120, 3113121, fax. 343 113 121
    REGON: 15139917200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej Powiatowej Pływalni w Pajęcznie”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wykonanie robót budowlanych „Poprawa efektywności energetycznej Powiatowej Pływalni w Pajęcznie”, zgodnie z Audytem (opinia techniczną) - Załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia w zakresie: 1) Ułożenie płytek na ścianach hali basenu do wysokości 2,00 m – płytki duży format imitacja betonu (kolor i kształt do uzgodnienia i akceptacji przez Inwestora), 2) Wymiana wentylacji wraz z uchwytami w podłodze i ścianach (przy oknach) - wykonanie ze stali nierdzewnej oraz wymiana instalacji nawiewnej w podbaseniu, 3) Ułożenie płytek w niecce basenu (ściany i dno) - płytki basenowe klasy AC5 (kolor i kształt do uzgodnienia i akceptacji Inwestora), zgodnie ze standardami dla niecek sportowych oraz montaż dysz wlotowych z regulowanym strumieniem doprowadzających wodę do niecki basenowej, 4) Zabudowa instalacji wentylacyjnej- zabudowa kaskadowa sufitu w pomieszczeniach łącznika i śluzy basenu (kolor do uzgodnienia i akceptacji przez Inwestora), 5) Wymiana armatury rur wodociągowych w podbaseniu wraz z wymianą podpór rurociągu technologicznego, 6) Przeniesienie istniejącej instalacji elektrycznej na podbaseniu oraz zakup i montaż lamp do niecki basenu, 7) Montaż sterownika ogrzewania podłogowego w celu zmniejszenia kosztów ogrzewaniaobiektu, 8) Wymiana sterownika centrali wywiewno – nawiewnej w celu ulepszenia wentylacji obiektu i zmniejszenia kosztu eksploatacji obiektu, 9) Naprawa i wymiana niezbędnych elementów pokrycia dachowego hali basenowej w celu zlikwidowania przecieku. Uwaga: Zabezpieczyć plaże basenu przed zniszczeniem podczas wykonywania prac budowlanych w ramach Modernizacji Powiatowej Pływalni w Pajęcznie. Opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Audyt (opinia techniczna), 2) Przedmiar robót. Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Zapoznanie ze stanem technicznym obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu z Inwestorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN i 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pajęczno 30 8265 0001 2001 0000 2727 0002 z dopiskiem Wadium – „Modernizacja Powiatowej Pływalni w Pajęcznie przy ulicy Sienkiewicza 5” 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 ustawy Pzp. UWAGA Dokument potwierdzający wniesienie wadium wykonawca winien dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w formie niepieniężnej, o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginalnych dokumentów przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego a kserokopię tych dokumentów potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w formach niepieniężnych musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp) 10. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia składania ofert do końca terminu związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach