Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 599 80 48 , fax. +48 22 596 59 05
- Data zamieszczenia: 2022-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
Al. Jerozolimskie 7
00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 599 80 48, fax. +48 22 596 59 05
REGON: 000017319
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Międzynarodowa kampania informacyjna, której celem jest poinformowanie opinii publicznej na świecie o konsekwencjach napaści Rosji na Ukrainę, w szczególności o kryzysie humanitarnym oraz wyzwaniach związanych z falą uchodźców wojennych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie badania opinii publicznej, które ma na celu dostarczenie wiarygodnej informacji z zakresu: oszacowanie stosunku emocjonalnego inwazji i jej skutków, emocji związanych z wybuchem wojny rosyjsko-ukraińskiej, pomocy humanitarnej Ukrainie i jej mieszkańcom w ich kraju, • pomocy humanitarnej Ukraińcom, którzy opuścili uciekając przed działaniami wojennymi, pomocy wojskowej – sprzętowej dla Ukrainy, ogólnego stosunku do Ukraińców i Rosjan, wiedzy świadomości i oceny postaw Polaków wobec uchodźców z Ukrainy, ocena i świadomość działań komunikacyjnych Polski w sprawie wojny na Ukrainie (ewaluacja podjętych działań). 3. Ocena badań opinii publicznej, o której mowa w ust. 2, zawiera następujące czynności: opracowanie narzędzi do wszystkich badań, opracowanie schematu prób do badania ilościowego dobór prób, koordynacja i realizacja terenowa badań, analiza wyników, przetwarzanie danych, przygotowanie zestawień tabelarycznych i aneksów, raportu z wnioskami i rekomendacjami, prezentacja końcowa na życzenie BGK. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2022-04-29Międzynarodowa kampania informacyjna, której celem jest poinformowanie opinii publicznej na świecie o konsekwencjach napaści Rosji na Ukrainę, w szczególności o kryzysie humanitarnym oraz wyzwaniach związanych z falą uchodźców wojennych.
- Dodano: 2021-06-25Przedmiotem umowy jest zaplanowanie i realizacja kampanii internetowej o charakterze społecznym w ramach promocji Unijnych Certyfikatów COVID-19.
- Dodano: 2021-04-28zaplanowanie i realizacja kampanii internetowej o charakterze społecznym w ramach promocji szczepień przeciwko COVID-19,
- Dodano: 2021-04-21Obsługa emisji kampanii reklamowych w internecie
- Dodano: 2021-02-16Przygotowanie i realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz racjonalnego wykorzystania energii obejmującej zagadnienie przeskalowania etykiet energetycznych oraz kwestię celowości i opłacalności stosowania przez społeczeństwo produktów charakteryzujących się wysokimi klasami efektywności energetycznej.
- Dodano: 2021-02-05„Przygotowanie i organizacja kampanii pt.: „Promocja Konkursu pod nazwą „Fundusze Norweskie i EOG – o tym się wie!”
- Dodano: 2020-11-24Przygotowanie i realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz racjonalnego wykorzystania energii obejmującej zagadnienie przeskalowania etykiet energetycznych oraz kwestię celowości i opłacalności stosowania przez społeczeństwo produktów charakteryzujących się wysokimi klasami efektywności energetycznej
- Dodano: 2020-11-09„Przygotowanie i realizację kampanii społecznej poświęconej wpływowi mediów społecznościowych na kondycję psychiczną młodzieży”
- Dodano: 2020-10-22Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność
- Dodano: 2020-10-161. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych na rzecz funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (zespoły ratownictwa medycznego, szpitalne oddziały ratunkowe tzw. SOR, dyspozytornie medyczne) wraz z uwzględnieniem zasad udzielenia pierwszej pomocy oraz zasad wzywania zespołów ratownictwa medycznego