Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-205 Warszawa, ul. Młynarska 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022)5784400
- Data zamieszczenia: 2024-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
ul. Młynarska 16
01-205 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022)5784400
REGON: 016362050 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupwarszawa.praca.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej w radio, w Internecie oraz w komunikacji miejskiej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.Kompleksowa realizacja usługi obejmuje następujące zadania: 1. Produkcję i emisję 2 spotów radiowych,2. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w Internecie i w social mediach:2.1. Przygotowanie i promocja postów na Facebooku,2.2. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w Google Search (reklama tekstowa), 2.3. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w Google ADS (kampania banerowa), 2.4. Przygotowanie i przeprowadzenie konkursów na Facebooku,3. Produkcję spotu informacyjno-promocyjnego,4. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej na You Tube promującej spot informacyjno-promocyjny,5. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii tranzytowej w środkach komunikacji miejskiej na obszarze woj. mazowieckiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:1) Wykonawca wykaże, że w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził minimum3 kampanie, a każdą o wartości minimum 70 000 zł brutto, obejmujące zakres publikacji określony w przedmiocie zamówienia Zamawiającego, w szczególności planowanie i prowadzenie kampanii w internecie oraz w radiu.2) Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym, że:a) Dysponuje grafikiem, który posiada doświadczenie w przygotowaniu reklam w internecie i w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał usługi polegające na opracowaniu graficznym materiałów reklamowych do kampanii w internecie w ramach minimum 3 kampanii.b) Dysponuje osobą, która posiada doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii w internecie i kampanii w radiu, i która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonała usługę polegającą na opracowaniu tekstów reklamowych (reklama tekstowa, posty, banery, spoty radiowe itd.) i/lub była odpowiedzialna za emisję opracowanych materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach minimum 3 kampanii.Osoby wskazane przez wykonawcę jako wykwalifikowany personel będą bezpośrednio realizować kampanię reklamową stanowiącą przedmiot postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków.
Dodano: 2023-08-16