Przetargi.pl
Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła, w okresie letnim

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
    REGON: 37044030100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła, w okresie letnim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne oczyszczanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła, w okresie letnim. 2. Przez mechaniczne oczyszczanie nawierzchni ulic rozumie się: a) mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic, b) mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni ulic, c) usuwanie plam olejowych, d) usuwanie chwastów i traw z obrzeży krawężników. Uwaga: Należy bezwzględnie przestrzegać zasady oczyszczania jezdni oraz przyległych do jezdni parkingów i miejsc postojowych samochodów. W przypadku braku możliwości stosowania sprzętu mechanicznego (np. parkujące samochody), należy wykonywać roboty ręcznie. 3. Utrzymanie czystości dotyczy 97,90 km jednostronnie oczyszczanych nawierzchni ulic. Przewidywana ilość kilometrów do oczyszczenia w okresie trwania umowy 6 250 km. 4. Usuwanie nieczystości z całej szerokości jezdni i placów oraz przyległych do jezdni parkingów, jak również miejsc postoju samochodów w obrębie ulic prowadzone będzie w dni robocze i soboty w przedziale godzin od 6:00 do 22:00. Praca w innych porach będzie wymagała zgody Zamawiającego. 5. Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni ulic prowadzone będzie w miejscach i terminach każdorazowo uzgodnionych z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 6. Rozpoczęcie prac oczyszczania mechanicznego przez Wykonawcę nastąpi bezpośrednio po zakończeniu zimowego utrzymania nawierzchni ulic, a zakończenie nastąpi bezpośrednio przed rozpoczęciem zimowego utrzymania nawierzchni ulic, o czym Wykonawca będzie pisemnie powiadomiony przez Zamawiającego na 2 dni wcześniej. 7. Usuwania plam olejowych w ciągu 30 min od powiadomienia przez Zamawiającego. Przy wykonywaniu tych prac, Wykonawca zapewni sprzęt i pracowników 24 h na dobę. 8. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu prac określonych w Załączniku Nr 1 do umowy w przypadku, gdy nastąpi włączenie lub wyłączenie ulic z zarządzania przez Burmistrza Miasta Jasła. Wynagrodzenie w takim przypadku ulega zwiększeniu lub zmniejszeniu w oparciu o stawki określone w umowie. 9. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi oczyszczania nawierzchni ulic, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym Wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454.) i ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t.j. z 2018 r. poz. 992)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach