Przetargi.pl
MATERIAŁY OPATRUNKOWE - powtórzenie i uzupełnienie (Nr rejestru A/22/10)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8310142, 8310242 , fax. 061 8310242
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8310142, 8310242, fax. 061 8310242
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MATERIAŁY OPATRUNKOWE - powtórzenie i uzupełnienie (Nr rejestru A/22/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych usystematyzowanych w 2 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia bezpłatnych próbek oferowanych produktów w ilości minimalnej po 5 sztuk z każdej pozycji danego pakietu, w celu potwierdzenia spełniania określonych wymagań oraz dokonania oceny jakości przez Zamawiającego, w nieprzekraczalnym terminie do dnia otwarcia ofert; - wskazania w formie opisu przynależności próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. Próbki z etykietą umieszczoną na opakowaniu jednostkowym winny być dostarczone w terminie składania ofert; - po sprawdzeniu zgodności z wymaganiami i ocenie jakości niezużywalne próbki zastaną zwrócone na koszt Wykonawcy na jego pisemny wniosek, złożony najpóźniej w terminie 30 dni od daty udzielenia zamówienia. Po tym terminie Zamawiający potraktuje próbki jako bezzwrotne. - wskazania w formie opisu przynależności certyfikatów CE i deklaracji zgodności do określonego numeru pakietu i pozycji; - dostarczenia na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych katalogów wydanych w języku polskim i potwierdzających spełnianie parametrów oferowanych produktów. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. Zamawiający wymaga aby: - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - oferowane materiały posiadały certyfikaty CE i deklaracje zgodności; - termin ważności produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostarczenia go do apteki; - produkty dostarczane w ramach zawartej umowy były zgodne z fakturą i złożoną ofertą przetargową; - etykietki produktów zawierały opis w języku polskim (opis produktu, nazwa handlowa, producent, rozmiary, seria, data ważności - umieszczony na/w każdym opakowaniu jednostkowym; - na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia oraz na fakturach była zamieszczana nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed którego upływem produkt może być bezpiecznie używany; Uwaga! Produkty zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej mogą różnić się wielkością ( w szerokości opatrunku) w stosunku do opisanych w SIWZ do (+/-) 5%. Dla wszystkich pakietów, w których występuje jeden produkt o różnych rozmiarach, Zamawiający dopuszcza zamawianie różnych ilości tych samych produktów ale o innym rozmiarze w poszczególnych pozycjach pakietów, zachowując wartość całego pakietu Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania , przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach