Przetargi.pl
materiały medyczne w podziale na 7 zadań

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3211470 , fax. 022 3211406
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Górczewska 89 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3211470, fax. 022 3211406
    REGON: 01644180300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    materiały medyczne w podziale na 7 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sukcesywna dostawa do Apteki Zakładowej materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na 7 zadań: zadanie nr 1 materiały medyczne (poz. 1-102), zadanie nr 2 - rękawice diagnostyczne i chirurgiczne (poz. 1-11), zadanie nr 3 - papier do drukowania i elektrody do EKG (poz.1-15), zadanie nr 4 - materiały medyczne (poz. 1-10) zadanie nr 5 - probówki, pipety i akcesoria laboratoryjne (poz. 1-47), zadanie nr 6 - materiały medyczne (poz. 1-19), zadanie nr 7 - materiały jednorazowego użytku - histopatologia (poz. 1-4) Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ustępie 1.1, 1.2, 1.3. Warunek opisany w ustępie 1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1, 24 i 44 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4 Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w tym: 5.1. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada ważne w terminach wymagane prawem aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kserokopię tych dokumentów. 5.2. dla zadania nr 2: 5.2.1. deklaracje zgodności oraz dla rękawic sterylnych Certyfikat CE, 5.2.2. próbki oferowanych rękawic z każdej pozycji w ilości po 4 pary w rozmiarach 7 i 8 rękawic chirurgicznych oraz po 1 op. rękawic diagnostycznych w rozmiarze S, 5.2.3. dla rękawic lateksowych do próbek dołączyć badania do serii na zgodność z normą EN 455 lub kartę danych technicznych producenta, 5.3. dla zadania nr 5: 5.3.1. oświadczenie producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP automatycznego analizatora do odczytu szybkości opadania erytrocytów (OB) SEDI 15 firmy B-D o kompatybilności zaoferowanej probówki do OB.- pozycja 31 z tym urządzeniem, 5.3.2. oświadczenie producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP produktów systemu próżniowego pobierania krwi każdej pozycji o wzajemnej kompatybilności z pozostałymi oferowanymi pozycjami - dotyczy pozycji 1,3,4,22,23,24,26,31,35,36,37,38,41,42,43,45,47. 6. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, sporządzony na bazie zał. nr.1,2,3,4,5,6,7, który zawiera szczegółową kalkulację cenową przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych, wartości netto, wartości brutto. 7. Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 8 do SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 11. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa, określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy. 12. Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem poufne - tylko do wglądu dla komisji przetargowej. W przypadku braku powyższego Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach