Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
- Data zamieszczenia: 2011-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kruszcowa 22 22
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
REGON: 00344790200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ops.bip.chorzow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Manager Projektu eInclusion - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania funkcji Managera Projektu pt.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Priorytet 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, zwanego dalej Menagerem Projektu eInclusion. Niniejszy projekt zakłada przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, w tym grup docelowych: rodzin zastępczych oraz dzieci i młodzieży uczącej się z rodzin w trudnej sytuacji materialnej i społecznej uprawniającej do uzyskania stypendiów socjalnych. A. Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Chorzów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Chorzowa. B. Wymagania szczegółowe: 1. Zakres wykonywanych zadań: a) Kierowanie pracami biura Projektu. b) Kierowanie pracami osób zaangażowanych w realizację Projektu. c) Koordynowanie wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu nadzór nad ich prawidłową realizacją. d) Organizacja promocji Projektu. e) Współpraca z podwykonawcami zleconych zadań. f) Raportowanie Projektu. g) Przygotowywanie wniosków o płatność. h) Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych. i) Utrzymywanie kontaktów z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie programu operacyjnego. j) Bieżące rozwiązywanie problemów pojawiających się w związku z realizacją Projektu. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia karty czasu pracy, potwierdzającej wykonanie zleconego zadania. 3. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym z uwzględnieniem potrzeby prawidłowej realizacji Projektu. 4. Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenia z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej- świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. 5. Osoba świadcząca usługi musi posiadać, łącznie: a) wyższe wykształcenie magisterskie ekonomiczne na kierunku finanse, rachunkowość, zarządzanie lub analogicznym oraz b) ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami oraz c) dwuletnie - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszy Unijnych lub z innych analogicznych źródeł, w tym przez okres jednego roku pełnienie funkcji Koordynatora-Menagera Projektu. Pełnienie funkcji Koordynatora-Menagera Projektu powinno zastać potwierdzone referencjami oraz d) znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym, potwierdzona stosownym świadectwem, certyfikatem, dyplomem lub wpisem w indeksie (suplementem do dyplomu, zawierającym zakres kursu objęty programem studiów) oraz e) znajomość podstaw informatyki i oprogramowania komputerowego potwierdzona stosownym świadectwem, certyfikatem, dyplomem lub wpisem w indeksie (suplementem do dyplomu, zawierającym zakres kursu objęty programem studiów). 6. Osoba świadcząca usługi zobowiązana będzie do prowadzenia prawidłowej dokumentacji prowadzonych usług, według wzorów opracowanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki realizacji Projektu eInclusion. 7. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: 7.1.stanu realizacji umowy, 7.2.efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, 7.3.prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia. 8. Wynagrodzenie w formie ryczałtowej - za jeden miesiąc kalendarzowy realizacji zadania - wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy - do 14 (czternastego) dnia następnego miesiąca, po wykonaniu zleconego zadania potwierdzonego kartą czasu pracy Wykonawcy i otrzymaniu przez Zamawiającego faktury (rachunku) Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za wykonaną usługę z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koordynacja, zarządzanie i obsługa projektu Aktywna integracja powiatu kłobuckiego.
Dodano: 2016-04-29 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole
Dodano: 2014-07-11 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZSEiU Łaziska Górne w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZST Mikołów w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZSP Ornontowice w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Koordynatorów merytorycznych programów rozwojowych poszczególnych placówek szkolnych z tereny Gminy Lipowa objętych wsparciem w ramach projektu Edukacja XXI wieku współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-27 - Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji lidera w ramach projektu pod nazwą -Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2014-03-06 - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu Kompetencje nauczyciela gwarancją optymalnego rozwoju dziecka współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Oznaczenie sprawy: ZP ZP.2711.1.01.2014.U
Dodano: 2014-03-04