Przetargi.pl
malowanie wszystkich pomieszczeń, korytarzy i klatki schodowej wewnętrznej wraz z wymianą ościeżnic drzwiowych w łazienkach w budynku domu studenckiego DS-1 "Olimp" w Krakowie, przy ul. Rostafińskiego 9, KC-zp.272-324/18

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    malowanie wszystkich pomieszczeń, korytarzy i klatki schodowej wewnętrznej wraz z wymianą ościeżnic drzwiowych w łazienkach w budynku domu studenckiego DS-1 "Olimp" w Krakowie, przy ul. Rostafińskiego 9, KC-zp.272-324/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest malowanie wszystkich pomieszczeń, korytarzy i klatki schodowej wewnętrznej wraz z wymianą ościeżnic drzwiowych w łazienkach w budynku domu studenckiego DS-1 „Olimp” w Krakowie, przy ul. Rostafińskiego 9, Budynek domu studenckiego OS.-1 "Olimp" jest budynkiem wysokim 16 kondygnacyjnym wykonanym w konstrukcji słupowo-płytowej stalowo-żelbetowej. Na piętrach od 1do 16 znajdują się segmenty z pokojami mieszkalnymi studenckimi, kuchnie studenckie, pomieszczenia techniczne, hall windowy wraz z korytarzami. W skład segmentu-zespołu studenckiego wchodzą: 2 pokoje 2 osobowe, aneks gospodarczy, łazienka. Budynek posiada 4 dźwigi osobowe obsługujące wszystkie kondygnacje budynku parzyście co drugą kondygnacje. Zakres prac, stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1. Prace malarskie i tynkarskie, wewnętrzne: - zeskrobanie i zmycie starej farby, pod malowanie wewnętrzne, - naprawa tynków, wymiana fragmentów uszkodzonych i odparzonych, - likwidacja zacieków i usunięcie pleśni, - szpachlowanie i gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, - malowanie farbą akrylowo-lateksową w kolorze pełnym, - malowanie olejne półmat ze szpachlowaniem i lakierowaniem lamperii i skrzydeł drzwi, - malowanie olejne elementów metalowych: grzejników, rur, ościeżnic, balustrad i innych, - wykonanie napisów na ścianach ,numeracja drzwi, - roboty porządkowe po malowaniu, mycie i zabezpieczenie posadzek i mebli. 2. Wymianę 170 ościeżnic drzwiowych w łazienkach: - demontaż istniejących ościeżnic we wszystkich łazienkach, - dostawa i montaż ościeżnic metalowych, o identycznych jak demontowane wymiarach i rozstawie zawiasów, - wykończenie ścian i posadzek z płytek gresowych, po montażu nowych ościeżnic, - zawieszenie dotychczasowych skrzydeł drzwiowych. 3. Naprawę – wymianę 140 brodzików w łazienkach: - demontaż brodzików w łazienkach, - wykonanie dwuwarstwowej izolacji wodnej, ułożonej na posadce brodzików, z wyłożeniem jej na ściany i zabezpieczeniem taśmą izolacyjną styku ściany z posadzką, - montaż nowych brodzików. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: - przygotowaniu podłoża pod malowanie, - naprawie uszkodzonych tynków, - ułożeniu tapet z włókna szklanego, - licowaniu ścian podestów okładzinami gresowymi, - wymianie i uzupełnieniu listew narożnych, tynkarskich, - malowaniu ścian wewnętrznych, sufitów, elementów stalowych, - demontażu istniejących i montaż nowych ościeżnic, - remontu brodzików, objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach