Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, obejmujący wykonanie robót budowlano-remontowych, instalacji c.o., wod.-kan., kanalizacji oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i w pomieszczeniu socjalnym. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w wyznaczonych pomieszczeniach oraz na korytarzach wraz z przygotowaniem powierzchni; 2) wymianę posadzek z tworzyw sztucznych w pokojach biurowych; 3) zamurowanie drzwi przejściowych – 2 szt..; 4) okładziny z płyt gips.-kart. na ruszcie i na kleju; 5) gładzie gipsowe; 6) przeniesienie krat metalowych wewnętrznych; 7) wykonanie (ściśle wg wskazań inspektora nadzoru) i montaż kraty zewnętrznej; 8) osadzenie drzwi wewnętrznych wraz z wcześniejszym wykonaniem odpowiedniego otworu, w tym jego otynkowanie; 9) uzupełnienie licowania ścian i posadzek; 10) roboty w zakresie instalacji sanitarnych, w istniejącym pomieszczeniu sanitariatu; − częściową wymianę istniejących instalacji sanitarnych; − próby szczelności; 11) roboty w zakresie instalacji elektrycznej silnoprądowej; − częściową wymianę istniejącej instalacji oświetleniowej wraz z oprawami, łączników i gniazd jednofazowych; − próby i pomiary; − dokumentację powykonawczą; 12) roboty ogólnobudowlane:  zabezpieczenie podłóg folią;  rozbiórki okładziny z płytek ściennych wraz ich zabezpieczeniem;  rozbiórki płytek podłogowych  wykucia;  usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją. Wykonanie robót malarskich będzie polegać na: − dwukrotnym malowaniu ścian w pomieszczeniach biurowych i korytarzach farbą lateksowo-akrylową emulsyjną z przetarciem i przygotowaniem powierzchni oraz z zagruntowaniem - ściany malowane w kolorze w systemie NCS S 2005 – R80B (jasno szary) ; Do wykonania robót posadzkowych należy zastosować: − wykładzinę winylową typu homogenicznego, grubość minimalna: 2 mm, o wzorze z efektem 3D i akcentami w kontrastujących kolorach, bezkierunkowy, kolor dominujący: jasny szary, kolor pasów przyściennych (szerokość 10 cm) i wywinięcia na ściany (wysokość 12 cm) – ciemny szary lub − wykładzinę obiektową PCV heterogeniczna, grubość minimalna 2,2 mm, grubość warstwy użytkowej co najmniej 0,5 mm, klasa obiektowa: 33, reakcja na ogień: cfl-s1, odporność na poślizg: DS., kolor dominujący: szary. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10 do SIWZ. 4. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na obiekt osobie/osobom, bez podania przyczyn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach