Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-390 Wałbrzych, Kasztanowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6497175 , fax. 74 6497112
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6497175, fax. 74 6497112
REGON: 00001775600198 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie pomieszczeń i korytarzy z wymianą części posadzek w I/ZUS w Świdnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem tynków i powłok malarskich w pomieszczeniach wewnętrznych, wymianą części posadzek w pomieszczeniach biurowych i w ciągach komunikacyjnych w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy przy ul. Saperów 29. Zakres robót obejmować będzie: 1.1. Wykonanie gładzi gipsowych na stropach i ścianach w pomieszczeniach biurowych w starej części budynku (łącznie 30 pokoi biurowych) i na klatce schodowej nr 1. Technologia: zmycie, zeskrobanie ścian, gruntowanie pod gładź gipsową, gładź gipsowa, malowanie podłoży gipsowych. 1.2. W części pomieszczeń (nowa część oraz pomieszczenia wyłączone z wykonania gładzi gipsowych w starej części) przyjęto wykonanie prac: przygotowanie powierzchni pod malowanie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną (łącznie 20 pokoi biurowych). 1.3. Malowanie ścian i stropów na klatkach schodowych i korytarzach. 1.4. Malowanie wszystkich ścian i stropów w kolorze białym. 1.5. Wykonanie na 2 klatkach schodowych oraz w holu na parterze, lamperii z ozdobnego wielobarwnego tynku żywicznego. 1.6. Remont posadzek z płytek, parkietu drewnianego i kamienia. Zamawiający ze względów organizacyjnych będzie w stanie jednorazowo udostępnić do realizacji do 3 pomieszczeń biurowych. Do pozostałych pomieszczeń typu magazyny akt, pomieszczenia gospodarcze (11 pomieszczeń) i korytarze - front robót nie będzie znacząco ograniczany. Należy przewidzieć konieczność prowadzenia prac po godzinach pracy Zamawiającego, jak również w dni ustawowo wolne od pracy. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 uPzp. Oferta winna dotyczyć całości przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o: 3.1. Przedmiar robót. 3.2. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3.3. Obowiązujące przepisy prawa budowlanego oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert: - w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wraz z załącznikami. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 4. Pisemne zobowiązanie innego (-ych) podmiotu (-ów) do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka 3 szt. nieużytkowanych budynków mieszkalnych przy ul. Kwiatowej 16/18, 22/24, 26/26AB
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa części budynku na potrzeby Rady Osiedla Pawłowice przy ul. Pawłowickiej 78 we Wrocławiu – etap I
Dodano: 2024-03-12 - Rozbiórka budynku garażowego Komisariatu Policji w Szklarskiej Porębie, przy ul. Granitowej 1.
Dodano: 2024-03-07 - Budowa głównej stacji zasilającej 20kV– transformator do 1000 kVA wraz z wymianą linii kablowej zasilającej dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy Łukasińskiego 7 w Świdnicy
Dodano: 2022-10-12 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2021-02-23 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2021-02-12 - Remont pomieszczeń w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-19 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2020-12-08 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2020-10-31