Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń i korytarzy z wymianą części posadzek w I/ZUS w Świdnicy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-390 Wałbrzych, Kasztanowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6497175 , fax. 74 6497112
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    Kasztanowa 1
    58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6497175, fax. 74 6497112
    REGON: 00001775600198
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń i korytarzy z wymianą części posadzek w I/ZUS w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem tynków i powłok malarskich w pomieszczeniach wewnętrznych, wymianą części posadzek w pomieszczeniach biurowych i w ciągach komunikacyjnych w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy przy ul. Saperów 29. Zakres robót obejmować będzie: 1.1. Wykonanie gładzi gipsowych na stropach i ścianach w pomieszczeniach biurowych w starej części budynku (łącznie 30 pokoi biurowych) i na klatce schodowej nr 1. Technologia: zmycie, zeskrobanie ścian, gruntowanie pod gładź gipsową, gładź gipsowa, malowanie podłoży gipsowych. 1.2. W części pomieszczeń (nowa część oraz pomieszczenia wyłączone z wykonania gładzi gipsowych w starej części) przyjęto wykonanie prac: przygotowanie powierzchni pod malowanie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną (łącznie 20 pokoi biurowych). 1.3. Malowanie ścian i stropów na klatkach schodowych i korytarzach. 1.4. Malowanie wszystkich ścian i stropów w kolorze białym. 1.5. Wykonanie na 2 klatkach schodowych oraz w holu na parterze, lamperii z ozdobnego wielobarwnego tynku żywicznego. 1.6. Remont posadzek z płytek, parkietu drewnianego i kamienia. Zamawiający ze względów organizacyjnych będzie w stanie jednorazowo udostępnić do realizacji do 3 pomieszczeń biurowych. Do pozostałych pomieszczeń typu magazyny akt, pomieszczenia gospodarcze (11 pomieszczeń) i korytarze - front robót nie będzie znacząco ograniczany. Należy przewidzieć konieczność prowadzenia prac po godzinach pracy Zamawiającego, jak również w dni ustawowo wolne od pracy. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 uPzp. Oferta winna dotyczyć całości przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o: 3.1. Przedmiar robót. 3.2. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3.3. Obowiązujące przepisy prawa budowlanego oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert: - w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wraz z załącznikami. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 4. Pisemne zobowiązanie innego (-ych) podmiotu (-ów) do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach