Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 032 2385466 , fax. +48 032 2385467
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny
ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. +48 032 2385466, fax. +48 032 2385467
REGON: 00051576700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach (korytarz I piętra, pomieszczenie 136 oraz 15 innych pomieszczeń biurowych) oraz remont sieci hydrantowej (piony 1 i 5) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Malowanie pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach (korytarz I piętra, pomieszczenie 136 oraz 15 innych pomieszczeń biurowych) oraz remont sieci hydrantowej (piony 1 i 5) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej, muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: 1) wykonaniu remontu pomieszczeń budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN brutto oraz 2) wykonaniu sieci hydrantowej lub wodociągowej - bez limitu wartości. Zamawiający oceni jednoczesne spełnienie warunku z pkt 1 i 2.. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww warunki będą się sumowały. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólnikówo - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Miasta Rybnika
Dodano: 2016-06-29 - Roboty remontowe w DS. Solaris. OZ/B/16/17/MW
Dodano: 2016-06-23 - Roboty budowlane obejmujące wykonanie: malowania ścian, kafelkowania ścian, okładzin ze stali oraz miejscowych napraw i lakierowania posadzki PANDOMO w budynkach Muzeum Śląskiego zlokalizowanych przy ulicy T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach. Numer postępowania: MŚ-ZP-EG-333-15/16
Dodano: 2016-06-15 - Roboty remontowe w Domu Studenckim Karlik. Oznaczenie sprawy:OZ/B/16/14/JP
Dodano: 2016-06-10 - Malowanie pomieszczeń sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu ścian głównej hali naprawczej na terenie zajezdni Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja budynku przy ul. Bielskiej w Skoczowie
Dodano: 2016-05-23 - Wykonanie robót malarskich (malowanie pomieszczeń) w obiektach Beskidzkiego Centrum Onkologii Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-05-17 - 1)Malowanie pomieszczeń szkolnych oraz 2)Malowanie sali gimnastycznej
Dodano: 2016-05-09 - Remont i malowanie klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Hallera 11 w Rybniku
Dodano: 2016-05-06