Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 825 27 15 , fax. 033 825 27 16
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
ul. Krasińskiego 34 34
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 825 27 15, fax. 033 825 27 16
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru oraz kopert dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Papier: Papier ksero i do drukarek A4 - 13200 ryz Papier do ksero A3 - 120 ryz Składanka komputerowa 240/12/1 (2000skł./op) - 120 op Składanka komputerowa 360/12/2 (900skł./op - 39 op. Szczegóły zamówienia: Papier do kserokopiarek i drukarek format A4 o gramaturze 80+-3 g/m?, białości 146+-3 (wg CIE), wilgotności 3,8 - 5,0 %, grubości 103+-3mikrometry, gładkości 220+-60 cm?/min, wszystko poparte odpowiednim certyfikatem wystawionym przez producenta papieru, a w przypadku papieru pochodzącego z importu, certyfikat winien być przetłumaczony na j. polski .Papier przeznaczony do wysokonakładowych kopiarek i drukarek; Ryza powinna zawierać 500 arkuszy. Papier do kserokopiarek format A3 o gramaturze 80+-3 g/m?, białości 146+-3 (wg CIE),wilgotności 3,8 - 5,0 %, grubości 103+-3mikrometry, gładkości 220+-60 cm?/min, wszystko poparte odpowiednim certyfikatem wystawionym przez producenta papieru, a w przypadku papieru pochodzącego z importu, certyfikat winien być przetłumaczony na j. polski . Papier przeznaczony do wysokonakładowych kopiarek i drukarek; Ryza powinna zawierać 500 arkuszy. Składanka komputerowa winna posiadać gramaturę 60 g/m? białość 133-147 (wg CIE), w I gat. Papier powinien zapewniać bardzo dobrą jakość wydruków na drukarkach igłowych. Część II Koperty: Kopert DL z ok.(1000szt/op) - 720 op. Koperta B-5 (500szt./op - 192 op. Koperta B-4 (250 szt/op) - 96 op. Koperta C-4 (250szt/op) - 204 op. Koperta przestrzenna - 3600 szt. Koperta bezpieczna - 1200szt. Szczegóły zamówienia: Koperta DL o wymiarze 110x220 z okienkiem z prawej strony o wymiarze standardowym ( 45x90 ) , biała , samoklejąca ( SK ) , pakowana po 1000 szt., z ciemnym poddrukiem uniemożliwiającym odczytanie zawartości (kolor: 80% 293u wg wzornika kolorów PANTONE), papier nie recykling. Koperta B4 o wymiarze 250x353 brązowa, papier Natron*, klejona na mokro ( NK ), pakowana po 250 szt. Koperta B5 o wymiarze 176x250 brązowa, papier Natron*, klejona na mokro ( NK ), pakowana po 500 szt. Koperta C4 o wymiarze 229x324 brązowa, papier Natron*, klejona na mokro ( NK ),pakowana po 250 szt. Koperta przestrzenna o wymiarze 280x440x60, biała, podwójna warstwa papieru białego offsetowego, typu DOUBLE BAG Koperta bezpieczna - z zabezpieczeniem z folii bąbelkowej wewnątrz, biała, samoklejąca, o wym. 200x275. *Papier Natron (papier siarczanowy jednostronnie gładzony, wyprodukowany z pierwotnych włókien celulozowych) gładki, o gramaturze 90 g/m?. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego ; 1.1.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- musi być złożone przez każdego Wykonawcę; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.2.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia, złożonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów : oświadczenie w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.3. w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1.3.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia, złożonych przez Wykonawcę : próbnych egzemplarzy papieru do kserokopiarek i drukarek A4 ( jedna ryza ); Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonych próbnych egzemplarzy papieru z opisem przedmiotu zamówienia, oferta zostanie odrzucona certyfikatu wystawionego przez producenta papieru potwierdzającego zgodność parametrów z opisem przedmiotu zamówienia, próbnych egzemplarzy kopert (po jednym egzemplarzu z każdego typu). 1.3.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia złożonych przez Wykonawcę: próbnych egzemplarzy papieru do kserokopiarek i drukarek A4 ( jedna ryza ); Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonych próbnych egzemplarzy papieru z opisem przedmiotu zamówienia, oferta zostanie odrzucona - musi być złożone przez jednego Wykonawcę; certyfikatu wystawionego przez producenta papieru potwierdzającego zgodność parametrów z opisem przedmiotu zamówienia - musi być złożone przez jednego Wykonawcę. próbnych egzemplarzy kopert (po jednym egzemplarzu z każdego typu) musi być złożone przez jednego Wykonawcę; Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; 1.4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.6. Próbne egzemplarze papieru do kserokopiarek i drukarek A4 ( jedna ryza ); 1.7. Próbne egzemplarze kopert (po jednym egz. z każdego typu); 1.8. Formularz cenowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 1.9. Certyfikat wystawiony przez producenta papieru potwierdzający zgodność parametrów z opisem przedmiotu zamówienia; 1.10. Oświadczenie o powierzeniu całości lub części zamówienia podwykonawcy - jeżeli dotyczy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; UWAGA! Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-196-52/16 Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby Komend Wojewódzkich Policji w kraju oraz KWP Katowice i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego-Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. Znak: OL/251-63/2014
Dodano: 2014-07-24 - Dostawa kopert (w tym kopert z nadrukiem) transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-44/2014
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa kopert
Dodano: 2013-04-15 - Sukcesywna dostawa kopert oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego- Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak:OL/251-13/2013
Dodano: 2013-02-19 - DOSTAWA KOPERT DLA POTRZEB ODDZIAŁU ZUS W ZABRZU
Dodano: 2013-01-10 - Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2012-12-27 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych i materiałów biurowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie
Dodano: 2012-10-24 - Sukcesywna dostawa kopert dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
Dodano: 2012-07-30 - Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2012-05-17