Przetargi.pl
Dostawa do WZM S.A. i instalacja wirnikowego urządzenia śrutowniczego z dwutorowym podnośnikiem zawiesinowym wraz z urządzeniem filtrującym oraz przeprowadzenie szkoleń dla personelu technicznego Zamawiającego

Wojskowe Zakłady Mechaniczne Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Powstańców 5/7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2285751 , fax. 032 2281252
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Zakłady Mechaniczne Spółka Akcyjna
    ul. Powstańców 5/7 5/7
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2285751, fax. 032 2281252
    REGON: 00017314300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzms.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowe Zakłady Mechaniczne Spółka Akcyjna w Siemianowicach Śląskich

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do WZM S.A. i instalacja wirnikowego urządzenia śrutowniczego z dwutorowym podnośnikiem zawiesinowym wraz z urządzeniem filtrującym oraz przeprowadzenie szkoleń dla personelu technicznego Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa do WZM S.A. i instalacja wirnikowego urządzenia śrutowniczego z dwutorowym podnośnikiem zawiesinowym wraz z urządzeniem filtrującym oraz przeprowadzenie szkoleń dla personelu technicznego Zamawiającego: Przeznaczenie urządzenia: do powierzchniowego śrutowania, blach oraz detali, usuwania rdzy, zgorzeliny, farby, zendry itp. Niezbędne parametry, jakimi powinno charakteryzować się urządzenie: 1) wymiary elementów poddawanych obróbce: a) max średnica śrutowanych elementów - mm 1500, b) max wysokość śrutowanych elementów - mm 2000, c) wymiary prześwitu drzwi roboczych - mm 1600x2300, d) max ciężar kg 600 na hak. 2) Ścierniwo oraz jakość powierzchni po obróbce : a) rodzaj ścierniwa: śrut staliwny o twardości od 46 ÷ 51 HRC lub śrut nierdzewny b) stopień oczyszczonej powierzchni: SA 2,5 - 3 zgodnie z standardami PN-ISO8501-1 lub równoważnymi. 3) Urządzenie powinno posiadać system automatycznego wprowadzania i obracania haka oraz platformę rewizyjną, separator ścierniwa i urządzenie filtracyjne. 4) Urządzenie powinno spełniać wszelkie normy BHP wymagane dla tego typu urządzeń w zakresie hałasu, bezpieczeństwa pracy, zapylenia itp. 5) Dodatkowo urządzenie powinno być wyposażone w przemiennik częstotliwości prędkości obrotowej wirników, znajdujący zastosowanie przy śrutowaniu delikatnych powierzchni z cienkiej blachy oraz przy obróbce aluminium i elementów ze stopów lekkich. 6) Urządzenie powinno być fabrycznie nowe. 7) Wymiary pomieszczenia przeznaczonego na śrutownicę: mm 6500x9000. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni szkolenie personelu technicznego Zamawiającego. Szkolenia muszą być zakończone wystawieniem certyfikatu sygnowanego przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 420000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz posiada wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u i właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Inwestorów) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonaniu (np. protokoły odbioru, oświadczenia Inwestorów). 9) Informacja o średniorocznym zatrudnieniu w okresie ostatnich 3 lat. 10) Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe. 11) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzms.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach