Gmina Wielowieś ogłasza przetarg
- Adres: 44-187 Wielowieś, ul. Główna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2378500 , fax. 032 2378509
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielowieś
ul. Główna 1 1
44-187 Wielowieś, woj. śląskie
tel. 032 2378500, fax. 032 2378509
REGON: 00054516500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja przestrzeni rekreacyjno-sportowej miejscowości Wielowieś - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielono na 2 części: Część 1 - REWITALIZACJA PARKU W WIELOWSI Przedmiotem projektu jest modernizacja ciągów komunikacyjnych w zespole pałacowo-parkowym w Wielowsi, budowa systemu oświetlenia parku. Zaprojektowano drogę dojazdową wraz z miejscami parkingowymi przed budynkiem Urzędu Gminy i chodnik dla pieszych umożliwiający bezpieczne i wygodne dojście do budynku od strony ulicy Głównej oraz od strony skrzyżowania ul. Głównej z ul. Parkową oraz Gliwicką. Droga wjazdowa na terenie działki zaprojektowana została w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu. Wzdłuż ciągów spacerowych przewidziano dostawę i montaż 8 ławek. Ciągi piesze w parku zostaną oświetlone. Zamówienie obejmuje dodatkowo dostawę i montaż placu zabaw w parku. Część 2 - MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W WIELOWSI Przedmiotem niniejszego projektu jest modernizacja boiska sportowego w Wielowsi. Projekt obejmuje prace budowlane oraz dostawę sprzętu. W zakres robót budowlanych wchodzi: budowa ogrodzenia wraz z piłkochwytami za bramkami, montaż bram i furtek, dostawa i montaż ławek dla widzów. Projekt obejmuje również dostawę samojezdnej kosiarki do trawy o mocy silnika min. 13,5 kM. z pięciostopniową skrzynią biegów, z 2 nożowym agregatem tnącym o szerokości koszenia min. 90 cm., min. trzystopniową regulacją wysokości koszenia. Na wykonane roboty i dostawy (zarówno dla części 1 i 2) Wykonawca musi udzielić minimum 2 letniej gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dla części 1 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ciągów pieszych o wartości każdej z nich, co najmniej 200 000 PLN brutto, dla części 2 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ogrodzeń o wartości każdej z nich, co najmniej 50 000 PLN brutto. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Posiadać polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 IDW. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) 2.2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp., o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do IDW); 2. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1. Wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych (dla każdej części zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem były dla części 1 zamówienia - budowy ciągów pieszych o wartości każdej z nich, co najmniej 200 000 PLN brutto, dla części 2 zamówienia - roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ogrodzeń o wartości każdej z nich, co najmniej 50 000 PLN brutto (załącznik nr 3 do IDW); 2.2. Dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. 3. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 3.1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielowies.pl oraz www.wielowiesgw.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu ul. A. Krajowej w Pszowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika w ciągu ul. Centralnej w Połomi oraz Przebudowa chodnika przy ul. 1 Maja w Mszanie - II
Dodano: 2016-07-21 - Remont kapitalny chodników w ul. Ściegiennego w Zawierciu (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-07-20 - Remont kapitalny chodników w ul. Hożej w Zawierciu (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-07-19 - Miejskie Centrum Integracji Transportu w Jaworznie: Integracja Dróg Dla Rowerów w Jaworznie - odcinek 3
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie parkingów wraz z drogą dojazdową za budynkiem internatu PZS nr 2 w Pszczynie przy ul. Szymanowskiego 12.
Dodano: 2016-07-05 - Zapewnienie usług remontowych, robót budowlanych oraz prac przy organizacji imprez w Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie roboty godzinowe. Nr: 12/B/DAT/16
Dodano: 2016-07-05 - Roboty remontowe budynku nr 107 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 84 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 25 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Remont ogrodzenia parku sprzętu technicznego na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice.
Dodano: 2016-07-01 - Remont chodnika w ciągu ul. Centralnej w Połomi oraz Przebudowa chodnika przy ul. 1 Maja w Mszanie
Dodano: 2016-07-01 - Budowa chodnika w ciągu ulicy Głównej w miejscowości Zendek - etap III
Dodano: 2016-06-24