Przetargi.pl
Modernizacja przestrzeni rekreacyjno-sportowej miejscowości Wielowieś

Gmina Wielowieś ogłasza przetarg

  • Adres: 44-187 Wielowieś, ul. Główna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2378500 , fax. 032 2378509
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielowieś
    ul. Główna 1 1
    44-187 Wielowieś, woj. śląskie
    tel. 032 2378500, fax. 032 2378509
    REGON: 00054516500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przestrzeni rekreacyjno-sportowej miejscowości Wielowieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielono na 2 części: Część 1 - REWITALIZACJA PARKU W WIELOWSI Przedmiotem projektu jest modernizacja ciągów komunikacyjnych w zespole pałacowo-parkowym w Wielowsi, budowa systemu oświetlenia parku. Zaprojektowano drogę dojazdową wraz z miejscami parkingowymi przed budynkiem Urzędu Gminy i chodnik dla pieszych umożliwiający bezpieczne i wygodne dojście do budynku od strony ulicy Głównej oraz od strony skrzyżowania ul. Głównej z ul. Parkową oraz Gliwicką. Droga wjazdowa na terenie działki zaprojektowana została w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu. Wzdłuż ciągów spacerowych przewidziano dostawę i montaż 8 ławek. Ciągi piesze w parku zostaną oświetlone. Zamówienie obejmuje dodatkowo dostawę i montaż placu zabaw w parku. Część 2 - MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W WIELOWSI Przedmiotem niniejszego projektu jest modernizacja boiska sportowego w Wielowsi. Projekt obejmuje prace budowlane oraz dostawę sprzętu. W zakres robót budowlanych wchodzi: budowa ogrodzenia wraz z piłkochwytami za bramkami, montaż bram i furtek, dostawa i montaż ławek dla widzów. Projekt obejmuje również dostawę samojezdnej kosiarki do trawy o mocy silnika min. 13,5 kM. z pięciostopniową skrzynią biegów, z 2 nożowym agregatem tnącym o szerokości koszenia min. 90 cm., min. trzystopniową regulacją wysokości koszenia. Na wykonane roboty i dostawy (zarówno dla części 1 i 2) Wykonawca musi udzielić minimum 2 letniej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dla części 1 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ciągów pieszych o wartości każdej z nich, co najmniej 200 000 PLN brutto, dla części 2 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ogrodzeń o wartości każdej z nich, co najmniej 50 000 PLN brutto. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Posiadać polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 IDW. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) 2.2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp., o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do IDW); 2. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1. Wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych (dla każdej części zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem były dla części 1 zamówienia - budowy ciągów pieszych o wartości każdej z nich, co najmniej 200 000 PLN brutto, dla części 2 zamówienia - roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ogrodzeń o wartości każdej z nich, co najmniej 50 000 PLN brutto (załącznik nr 3 do IDW); 2.2. Dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. 3. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 3.1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielowies.pl oraz www.wielowiesgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach