Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów oraz wymiana rodzaju okładziny na schodach wejściowych do budynku siedziby OIP w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-012 Bydgoszcz, pl. Piastowski 4a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 321-40-04 , fax. 052 321-42-40
  • Data zamieszczenia: 2010-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy
    pl. Piastowski 4a 4a
    85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 321-40-04, fax. 052 321-42-40
    REGON: 00087034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organ nadzoru nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów oraz wymiana rodzaju okładziny na schodach wejściowych do budynku siedziby OIP w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w budynku biurowym OIP oraz wymiana rodzaju okładziny na schodach wejściowych do budynku siedziby OIP w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a. Zakres przeprowadzonych prac musi być zgodny z danymi zawartymi w ogólnej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,ślepym kosztorysie. Roboty należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty oraz certyfikaty i dopuszczonych do użytku oraz z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń (wobec mienia zamawiającego i osób trzecich), których się dopuścił podczas wykonywania robót, a które nie wynikają z zakresu robót.Wykonawca na swój koszt zapewni kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie wykonywanych robót z ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zakres robót: -wyniesienie lub przesunięcie i zabezpieczenie wyposażenia pokoi biurowych na potrzeby prowadzenia prac malarskich a po ich zakończeniu wniesienie i ustawienie mebli; -przygotowanie ścian - usunięcie odspojonych starych przemalowań, przeszlifowanie i odtłuszczenie powierzchni, uzupełnienie ubytków i zagruntowanie ścian preparatem uzgodnionym z przedstawicielem zamawiającego; -dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną w kolorze pastelowym (kolor uzgodniony z przedstawicielem zamawiającego); -malowanie lamperii w ciągach komunikacyjnych i korytarzach (kolor uzgodniony z przedstawicielem zamawiającego); -demontaż starego pokrycia podestu i stopni schodowych - schody zewnętrzne, -przygotowanie podłoża pod płyty granitowe na schodach zewnętrznych, -obłożenie płytami granitowymi schodów zewnętrznych, spoinowanie płyt, -wywiezienie na wysypisko wszystkich materiałów rozbiórkowych i odpadowych powstałych w procesie realizacji niniejszego zamówienia; - mycie i sprzątanie po zakończeniu robót budowlanych w tym mycie parapetów, szyb i ram okiennych oraz demontaż, pranie i montaż żaluzji pionowych typu Vertical; Koszt wykonania robót tymczasowych oraz prac towarzyszących obciąża wykonawcę, jest on zobowiązany uwzględnić te koszty w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia składanych ofert za pomocą wadium w kwocie 3000,00 zł. (słownie: trzech tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach