Przetargi.pl
Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 5 oraz malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Jamy, remont dachu oraz naprawa elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Alei 3-go Maja 2-4 w Chełmnie oraz remont pomieszczeń wartowni w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa numer 42/2016

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 5 oraz malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Jamy, remont dachu oraz naprawa elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Alei 3-go Maja 2-4 w Chełmnie oraz remont pomieszczeń wartowni w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa numer 42/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 5 oraz malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Jamy, remont dachu oraz naprawa elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Alei 3-go Maja 2-4 w Chełmnie oraz remont pomieszczeń wartowni w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy. ZADANIE NR 1: konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 5 oraz malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Jamy ZADANIE NR 2: remont dachu oraz naprawa elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Alei 3-go Maja 2-4 w Chełmnie ZADANIE NR 3: remont pomieszczeń wartowni w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1:ROBOTY BUDOWLANE:odnowienie powłok malarskich ścian, sufitów, instalacji C.O., stolarki drzwiowej, kładzenie płytek, wymiana wykładziny, malowanie elewacji;wywóz i utylizacja odpadów;WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; 2) Zadanie nr 2: ROBOTY BUDOWLANE:wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na dachówkę karpiówkę wraz z wymianą łacenia dachu; wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich; przemurowanie kominów ponad dachem; roboty malarskie stolarki okiennej i drzwiowej; roboty tynkarskie i malarskie elewacji budynku; remont instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach WC; wymiana stolarki drzwiowej; wywóz i utylizacja odpadów; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; ogrodzenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; 3) Zadanie nr 3: ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i kratek wentylacyjnych; montaż drzwi wewnętrznych i kratek wentylacyjnych; skucie płytek terakotowych oraz ułożenie nowych płytek podłogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej gr.20 mm; dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi oraz stolarki drzwiowej farbą olejną rozebranie wykładziny ściennej z płytek; ługowanie farby olejnej z lamperii, gruntowanie powierzchni, wykonanie tynków wewnętrznych żywiczno-mineralnych; licowanie ścian płytkami; demontaż urządzeń sanitarnych (muszla, umywalka, pisuar, bateria); wykucie bruzd w ścianach z cegieł dla prowadzenia rurociągów; montaż urządzeń sanitarnych z osprzętem; wykonanie rurociągów z PCV; wymiana opraw świetlówkowych rastrowych n/t 4x20W, opraw oświetleniowych żarowych i bryzgoszczelnych ściennych oraz opraw n/t hermetycznych 2x40 W; wymiana gniazd wtykowych i łączników instalacyjnych; malowanie rur wodociągowych i c.o. farbą olejną; demontaż i montaż kabiny sanitarnej dwu stanowiskowej; utylizacja materiałów uzyskanych z demontażu; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie terenu robót; oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie zadania nr 1 i 2 oraz przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową w zakresie Zadania nr 3 oraz ogólne warunki umowy. 4. W zakresie zadania nr 1, 2 i 3 budynki w, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynkach i na terenie robót. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynków i przebywającym w budynkach oraz wokół budynków ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiektach czynnych; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynków przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami (dotyczy zadania nr 2);realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynków; Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.). 13. W zakresie Zadania nr 1, 2 i 3, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót remontowych złomu. Wywóz złomu z terenu budowy winien następować po pisemnym powiadomieniu inspektora o zamiarze wywozu według zestawienia ilościowego materiałów uzyskanych z demontażu (złom) odnoszącego się do konkretnych pozycji kosztorysowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Zaakceptowany dokument przez inspektora będzie stanowić podstawę i uprawnienie Wykonawcy do wywozu złomu. Wykonawca w zakresie wywozu odpadów itp. jest zobowiązany dostosować się do obowiązujących regulacji Zamawiającego w tym zakresie. Wywieziony złom winien zostać przeważony w obecności inspektora wyznaczonego po stronie Zamawiającego. Wartość złomu zostanie ustalona na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia - cena kosztorysowa wynikająca z faktury za wykonane roboty budowlane zostanie pomniejszona o wartość złomu zgodnie z § 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: w zadaniu nr 1 i 2: - ilość kg złomu stalowego x 0,51 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) w zadaniu nr 3: - ilość kg złomu stalowego x 0,51 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu kolorowego x 9,95 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) 14. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty (zadanie nr 1,2,3): 1) o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 261 48 32 22 - sprawa numer 42/2016 do dnia 31.05.2016 r. Osoby, które będą okazywać przedmiot zamówienia są upoważnione do udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. 15. Zakazuje się dokonywanie wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu Dron. 16. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 11.820,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na jedno lub więcej zadań, winien je wnieść w wysokości wymienionej dla danego zadania. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 640,00 zł Zadanie Nr 2: 10.500,00 zł Zadanie Nr 3: 680,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 6 pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 6 pkt 2-5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00 lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach