Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wojska Polskiego 22
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4222500 , fax. 054 4116208
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny
ul. Wojska Polskiego 22 22
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4222500, fax. 054 4116208
REGON: 91125693500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w budynkach sądów funkcjonalnych okręgu włocławskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace remontowe w budynkach sądów funkcjonalnych okręgu włocławskiego. Postępowanie podzielone na 3 zadania. Zadanie 1 - Prace remontowe w Sądzie Rejonowym w Aleksandrowie Kujawskim oraz w Sądzie Rejonowym w Radziejowie, polegające w szczególności na: a) Prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Aleksandrowie Kujawskim polegające utworzeniu pokoju przesłuchań, czytelni akt, wymiany posadzki w pomieszczeniu biurowym tj: demontaż posadzki i listew przypodłogowych, wykucie otworów drzwiowych, montaż ścianek działowych i lustra weneckiego, montaż stolarki drzwiowej, dostosowanie instalacji elektrycznej do nowego podziału pomieszczeń, położenie posadzki wraz z listwami podłogowymi, naprawa tynku na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów. b) Prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Radziejowie tj: demontaż podestu, demontaż stolarki drzwiowej i założenie płyty g-k z warstwą wygłuszającą w miejscach po zdemontowanej stolarce, założenie posadzki, malowanie ścian i sufitu, wymiana oświetlenia w pomieszczeniach w piwnicy, miejscowe naprawy tynku na elewacji i gzymsie, montaż drabinki na kominie, naprawa, wyregulowanie spadków i malowanie rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich, malowanie elewacji. Zadanie 2 - Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Radziejowie tj: demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i montaż nowej stolarki ( skrzydła drzwiowe w okleinie CPL w kolorze i wzorze drewna) Ostatecznego wyboru koloru okleiny Zamawiający dokona przed podpisaniem umowy na podstawie katalogów i próbników przedstawionych przez Wykonawcę. Zadanie 3 - Prace remontowe w Sądzie Rejonowym w Rypinie polegające w szczególności na: a) Remont pergoli śmietnikowej tj: demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka elementów dachu, rozbiórka ścian i słupa ceglanego, rozbiórka podłoża betonowego i fundamentu, ukształtowanie terenu przyległego do wiaty, wykonane fundamentu żelbetowego, wykonanie ścian z cegły klinkierowej, montaż konstrukcji stalowej, montaż drzwi i siatki w górnej części ścian, wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej b) Remont istniejącej wentylacji tj: montaż obrotowych nasad wentylacyjnych, zasklepienie istniejących otworów wentylacyjnych na kominach, malowanie kominów c) Prace związane z instalacją elektryczną tj: wymiana zabezpieczenia różnicowo-prądowego oraz obciążeń indukcyjno-pojemnościowych, wymiana połączeń, istniejącej rozdzielni serwerowni, założenie wyłącznika pożarowego UPSa wraz z okablowaniem, montaż ochronnika na tablicy głównej. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają dokumentacje, specyfikacje techniczne - stanowiące załącznik do SIWZ. W związku z faktem, że prace odbywać się będą w obiektach czynnych Wykonawca zobowiązany jest zorganizowania większości prac po godzinach urzędowania oraz w weekendy. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część niniejszej specyfikacji z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy urządzeń oraz poszczególnych materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Do każdej partii materiału Wykonawca ma obowiązek dołączyć deklarację zgodności, atest lub aprobatę dopuszczającą stosowanie wyrobów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zadanie 1 - 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie 2 - 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie 3 - 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) W przypadku składania ofert w kilku częściach zamówienia kwoty wadium podlegają zsumowaniu dla części dla których składana jest oferta 2 Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn. zm.) 3 Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Sądu Okręgowego we Włocławku nr 12 1130 1017 0021 1000 2890 0004. z dopiskiem: Wadium na przetarg -prace remontowe zadanie nr ..... 4 Dowód wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty (oryginał lub potwierdzoną kopię) 5 Wadium winno jako beneficjenta wskazywać Sąd Okręgowy we Włocławku. 6 Poręczenia i gwarancje należy dołączyć do oferty (oryginał ). 7 Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony. 8 Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp ; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14 Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie wybranych pomieszczeń w domach studenckich nr 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12 oraz malowanie elewacji Domów Studenckich nr: 1, 9 i 11
Dodano: 2016-07-07 - REMONT CZĘŚCI WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ ROBOTY MALARSKIE I POSADZKARSKIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA 16 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 61/2016
Dodano: 2016-07-06 - Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 5 oraz malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Jamy, remont dachu oraz naprawa elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Alei 3-go Maja 2-4 w Chełmnie oraz remont pomieszczeń wartowni w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa numer 42/2016
Dodano: 2016-05-20 - KONSERWACJA MALARSKA, STOLARSKA, POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 3 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ WYMIANA BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI - BUDYNEK NR 82 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - SPRAWA NR 38/2016
Dodano: 2016-05-11 - KONSERWACJE TYNKARSKIE, MALARSKIE I POSADZKARSKIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 63 W GRUPIE ORAZ W BUDYNKU NR 5 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 14/2016
Dodano: 2016-02-18 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich nr: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 oraz malowanie elewacji Domów Studenckich nr: 10 i 12
Dodano: 2015-06-26 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ ORAZ NAPRAWA POSADZEK W BUDYNKU NR 3 i 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GARDEI - SPRAWA NR 64/2015
Dodano: 2015-06-09 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ (BUD. NR 2 CHEŁMNO), NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH (BUD. NR 24 GRUBNO), NAPRAWA OGRODZENIA PRZY UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 54/2015
Dodano: 2015-05-25 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ (bud.nr 2 i 5 - Grudziądz, bud.nr 94 i 170 Grupa) ORAZ REMONT DACHU BUDYNKU NR 24 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 50/2015
Dodano: 2015-05-12 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 16 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY - SPRAWA NR 20/2015
Dodano: 2015-04-01