Przetargi.pl
Makroniwelacja terenu, budowa dróg z pasami chłonnymi część II etapu, na terenie projektowanego Cmentarza Komunalnego w Pińczacie gm.Włocławek.

Miejski Zespół Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 411-64-54 , fax. 0-54 413-70-37
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Usług Komunalnych
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 411-64-54, fax. 0-54 413-70-37
    REGON: 34039100000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Makroniwelacja terenu, budowa dróg z pasami chłonnymi część II etapu, na terenie projektowanego Cmentarza Komunalnego w Pińczacie gm.Włocławek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Makroniwelacja terenu: - roboty geodezyjne pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - 0,8 ha. - mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharki. Grubość warstwy do 15 cm. - 1.600,00 m2. - dostarczenie na teren budowy gruntu zagęszczalnego na nasypy, niedomiar gruntu - 3.500 m3. - formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami gąsienicowymi, grunt kat. I-II - 4.350,00 m3. - plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni nasypów w gruncie kat. I-III - 7.400,00 m2. Budowa dróg i nawierzchni: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruntach kat. II-VI - 2.050,00 m2. - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w gruntach kat. II-VI - 2.050,00 m2. - wykonanie ław żwirowych pod oporniki betonowe - 24,50 m3. - ustawienie oporników betonowych o wymiarach 12 x 25 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 840,00 m. - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm na podsypce cementowo piaskowej - 840,00 m. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 5 cm. zagęszczana ręcznie - 730,00 m2. - wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości po zagęszczeniu 20 cm wykonana ręcznie - 730,00 m2. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 5 cm. zagęszczana mechanicznie - 1.405,00 m2. - wykonanie podbudowy o grubości po zagęszczeniu 22 cm z kruszywa łamanego twardego 0-63 mm. - 1.405,00 m2. - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych - 2.018,00 m2. - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1.405 m2. - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drobnoziarnistego, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. do 5t. - 1.405,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1. zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty drogowe, Zmawiający rozumie roboty zbliżone co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie dróg z zastosowaniem masy asfaltowej.), 2. udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy, na pozostałe wbudowane materiały gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów oraz rękojmi na towarzyszące roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót, 3. posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000,00 zł., 4. dysponować potencjałem kadrowym (własnym lub wyrażającym pisemnie gotowość współpracy): minimum jedną osobę z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 156, z 2006 r. poz. 1118 /), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, z minimum 5 - letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi, 5. posiadać i wykazać niezbędny sprzęt do realizacji zadania, 6. wykazać się posiadaniem możliwości nabycia masy bitumicznej (potwierdzenie przez producenta na piśnie). Dostarczenie i wbudowanie masy bitumicznej musi nastąpić w ciągu dwóch godzin od jej wyprodukowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty 2. kosztorys ofertowy 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzędujących członków władz), 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 9. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o których mowa w pkt V.I. ppkt 1 SIWZ 10. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 11. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12. dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 13. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 14. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 500.000,00 zł., 15. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru, 16. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzukwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach