Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
ul. Klonowica 5 5
71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
REGON: 81242410200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja zdarzeń szczególnych na terenie miasta Szczecin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1) usuwanie wszelkich zanieczyszczeń i przeszkód powstałych w wyniku wypadku, kolizji, zdarzeń losowych (zdarzenia losowe - to zdarzenia przyszłe i pozbawione cech pewności wystąpienia), katastrof naturalnych (katastrofa naturalna - zdarzenie związane z działaniem sił natury w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi), aktów wandalizmu w tym wykazujących właściwości niebezpieczne stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu drogowego, powstałych nagle w pasie drogowym i doprowadzenie tych miejsc do stanu sprzed zdarzenia, 2) uprzątnięcie padliny zwierząt padłych w wyniku kolizji drogowych, uprzątnięcie zwłok ptaków, uprzątnięcie podrzuconej padliny zwierząt z terenu całego miasta Szczecin, z wyłączeniem basenów p.poż., cmentarzy, lasów komunalnych, prywatnych posesji i terenów będących poza władaniem Gminy Miasto Szczecin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna ręczne i mechaniczne oczyszczanie terenów zewnętrznych z padliny zwierząt, powalonych drzew, pozostałości po kolizjach drogowych (części pojazdów, rozlane płyny samochodowe i inne zanieczyszczenia). b) dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia sprzętem i środkami transportu, tj.: - minimum 1 piaskarką, - minimum 1 zamiatarką, - minimum 1 polewaczka, - minimum 1 samochodem skrzyniowym, - minimum 1 samochodem ciężarowym z HDS, - minimum 1 piłą łańcuchową spalinową, - minimum 1 wysokociśnieniowym urządzeniem czyszczącym, - minimum 1 przyczepą sygnalizacyjną ostrzegawczą zamykającą pas ruchu od strony nadjeżdżających pojazdów, wyposażoną w lampy wczesnego ostrzegania oraz znaki C-9 i C-10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 4) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (spełniających warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz sprzętu i środków transportu, którymi dysponują lub będą dysponować. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4) wykonawca wskazał sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował. 6) Zezwolenie na zbieranie, transport i odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.07.39.251). Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na zbieranie i transport odpadów, najpóźniej w dniu zawarcia umowy z zamawiającym przedłoży umowę na odbiór odpadów przez specjalistyczna firmę prowadząca działalność w zakresie unieszkodliwiania lub odzysku odpadów. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden dokument. 7) Zezwolenie na zbieranie, transport odpadów oraz zezwolenie na unieszkodliwianie lub odzysk zgodnie z ustawą o odpadach z 27.04.2001r. (Dz.U.07.39.251) dotyczące następujących odpadów niebezpiecznych: zwierzęta padłe, sorbenty użyte do usunięcia substancji niebezpiecznych (np. rozlanego oleju). Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na zbieranie lub zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych najpóźniej w dniu zawarcia umowy z zamawiającym przedłoży umowę na odbiór, transport odpadów przez specjalistyczne firmy prowadzące działalność w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów. Do umowy wykonawca załączy kopię zezwolenia na transport, unieszkodliwianie lub odzysk odpadów dla firmy, z którą zawarł umowę na odbiór, transport odpadów. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden dokument. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz potwierdzające, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca: a) postępował będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska, określonymi w ustawie Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.08.25.150 ze zm.) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.07.39.251 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustaw, b) będzie dysponował dwuosobowymi brygadami roboczymi zapewniającymi całodobową dyspozycyjność, dysponującymi środkiem transportu z możliwością użycia sprzętu wymaganego przez zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Widuchowa w 2017r.
Dodano: 2016-07-26 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-29 - Usługa w zakresie przyjęcia do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zebranych i dostarczonych przez Zamawiającego do odbiorcy
Dodano: 2016-06-27 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Węgorzyno oraz prowadzenie PSZOK
Dodano: 2016-06-10 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki inne niż wymienione w 19 12 11
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z kompleksów garażowych, zlokalizowanych na lewobrzeżnych i prawobrzeżnych terenach Gminy Miasto Szczecin oraz z siedzib ZBiLK, w podziale na cztery części
Dodano: 2016-04-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Borne Sulinowo oraz utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2016-02-23 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobrzany
Dodano: 2016-02-19 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.
Dodano: 2016-02-10 - Odbiór odpadów komunalnych - zmieszanych
Dodano: 2016-02-05