Przetargi.pl
Likwidacja dzikich wysypisk i oczyszczanie terenów Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy oraz opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na terenie Dzielnicy Włochy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
    al. Krakowska 257 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
    REGON: 01070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja dzikich wysypisk i oczyszczanie terenów Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy oraz opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na terenie Dzielnicy Włochy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a)Likwidacji dzikich wysypisk i oczyszczaniu terenów Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - Zbieranie, załadunek i wywożenie: odpadów komunalnych, śmieci oraz odpadów roślinnych typu: chwasty, trawy, liście i inne nieczystości. - Zbieranie worków z odpadami komunalnymi zapełnionymi w ramach akcji typu: Sprzątanie Świata, Czysta Warszawa, Święto Ziemi itp. - Likwidowanie nadmiaru ziemi (plantowanie i wyrównywanie terenu). - Usuwanie elementów betonowych oraz pozostałości porozbiórkowych budynków do 2 metrów wysokości, altan oraz ew. likwidacji fundamentów, elementów murowanych itp. - Wykonywanie pozostałych prac związanych z porządkowaniem działek i innych terenów wskazanych przez zamawiającego Przewidywana do sprzątnięcia ilość odpadów wynosi 20.000 m3. b)Opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na terenie Dzielnicy Włochy wraz z wywozem nieczystości ustawionych wokół koszy (w promieniu 5 m) według załączonego do umowy wykazu stanowiącego załącznik nr 1. Przewidywana ilość prac w zakresie opróżniania koszy ulicznych w przeliczeniu na liczbę koszy opróżnionych w skali roku wynosi 32.000 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1)Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)Złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie wydane przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów zgodnie z art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 Nr 236 poz 2008 z późn. zm), c) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm). 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu: - min. 1 zamówienia obejmującego sprzątanie działek i innych terenów oraz opróżnianie koszy ulicznych o wartości min. 300 000,00 zł brutto LUB - min. 1 zamówienia obejmującego sprzątanie działek i innych terenów o wartości min. 250 000,00 zł brutto i - min. 1 zamówienia obejmującego opróżnianie koszy ulicznych o wartości min. 50 000,00 zł brutto. W przypadku zamówień wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane odpowiednio o wartościach minimalnych określonych w wyżej wymienionym warunku. Przez 1 zamówienie zamawiający rozumie usługę wykonaną lub wykonywaną na podstawie 1 umowy. 5)Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 6)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - pracownikami fizycznymi - min. 16 osób. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa wykonawca / wykonawcy, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają poszczególny warunek / warunki udziału w postępowaniu lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument składa oddzielnie. 3b) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie wydane przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów zgodnie z art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 Nr 236 poz 2008 z późn. zm), 3c) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w pkt 3b) i pkt 3c) składają wykonawcy wykonujący bezpośrednio przedmiot zamówienia. 4) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie usług należy wskazać: - min. 1 zamówienie obejmujące sprzątanie działek i innych terenów oraz opróżnianie koszy ulicznych o wartości min. 300 000,00 zł brutto LUB - min. 1 zamówienie obejmujące sprzątanie działek i innych terenów o wartości min. 250 000,00 zł brutto i - min. 1 zamówienie obejmujące opróżnianie koszy ulicznych o wartości min. 50 000,00 zł brutto. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykaz zamówień będzie oceniany łącznie. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ: Rodzaj sprzętu oraz Wymagana ilość: 1. samochody ciężarowe (skrzyniowe i wywrotki)- wymagana ilość - 4 szt; 2. kontenery o poj 5-7 m3 z samochodem do wywozu (hakowiec np. HDS) - wymagana ilość - 2 szt; 3. kontenery o poj. 21 m3 z samochodem do wywozu (hakowiec np. HDS) - wymagana ilość - 2 szt; 4. spycharko ładowarka - wymagana ilość - 2 szt; 5. spycharko-ładowarka typu Fadroma - wymagana ilość - 1 szt; 6. kosiarki spalinowe ręczne - wymagana ilość - 4 szt; 7. kosy spalinowe - wymagana ilość - 4 szt; 8. piły mechaniczne - wymagana ilość - 2 szt; 9. kosiarka doczepna do ciągnika - wymagana ilość - 1 szt; Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie. 6) Wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: - pracownicy fizyczni - min. 16 osób. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wykaz osób będzie oceniany łącznie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn, zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ud-wlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach