Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2018-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Likwidacja barier transportowych - zakup pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej na zajęcia: edukacyjno - rehabilitacyjne w Zespole Szkół Integracyjnych w Legnicy, rehabilitacyjno - rewalidacyjne w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy, rehabilitacyjno – terapeutyczne w Domu Pomocy Społecznej dla dzieci i młodzieży w Legnicy". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakupu z dostawą łącznie 5 sztuk pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w tym: 3 sztuki autobusów typu 1 oraz 2 sztuki autobusów typu 2 na zajęcia: edukacyjno - rehabilitacyjne w Zespole Szkół Integracyjnych w Legnicy (1 sztuka pojazdu typu 1 oraz 2 sztuki pojazdów typu 2), rehabilitacyjno - rewalidacyjne w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy (1 sztuka pojazdu typu 1), rehabilitacyjno– terapeutyczne w Domu Pomocy Społecznej dla dzieci i młodzieży w Legnicy (1 sztuka pojazdu typu 1), zgodnie z pkt III "Instrukcji dla Wykonawców"- Rozdział 2 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30.000,- PLN - trzydzieści tysięcy złotych. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz , 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz , 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz . 8) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. nie mniej niż 5 dostaw pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz , oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznik nr 6 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz , 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - załącznik nr 7 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz ; 11) wykaz parametrów zaproponowanych pojazdów- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 8 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz ; 12) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi,W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 13) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co pozostali uczestnicy postępowania– wg wzoru załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowego autobusu międzymiastowego przeznaczonego do przewozu dzieci szkolnych
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa małego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-05-10 - „Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu do zbiorowego transportu publicznego z opcją wykupu ”
Dodano: 2023-05-02 - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
Dodano: 2023-04-15 - Dostawa małego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-02-10 - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
Dodano: 2022-12-15 - Zakup autobusu szkolnego
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa autobusu 18 osobowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu 17/18 osobowego (w tym kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych”, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach projektu dotyczącego obszaru D „Program wyrównywania różnic między regionami III”
Dodano: 2020-09-11 - Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2020-09-11 - DOSTAWA AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-09-02