Przetargi.pl
Zakup autobusu szkolnego

Gmina Osiecznica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-724 Osiecznica, ul. Lubańska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 73 12 107 , fax. (075) 73 12 148
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiecznica
    ul. Lubańska 43
    59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
    tel. 75 73 12 107, fax. (075) 73 12 148
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osiecznica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup autobusu szkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiecznica. Autobus powinien spełniać niżej wymienione warunki oraz parametry techniczne: 1) rok produkcji: nie starszy niż 2010, 2) udokumentowany całkowity przebieg: maksymalnie 500.000 km, 3) ilość miejsc siedzących: 40 – 53, 4) autobus bezwypadkowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie, 5) liczba osi: 2, 6) silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 250 kW, 7) silnik spełniający wymagania normy spalin minimum EURO 5 (fabrycznie), 8) maksymalna długość autobusu: 12,5 m, 9) maksymalna szerokość autobusu: 2,6 m, 10) maksymalna wysokość autobusu: 3,40 m, 11) automatyczna skrzynia biegów. Oferowany pojazd musi spełniać wymogi stawiane dla autobusów szkolnych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 zł na warunkach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej, 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach