Gmina Gromadka ogłasza przetarg
- Adres: 59-706 Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 382 452 , fax. 757 382 472
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromadka
ul. gen. Władysława Sikorskiego 9
59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie
tel. 757 382 452, fax. 757 382 472
REGON: 39064812100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gromadka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji 19 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy, w tym 2 miejsca przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, zgodnie ze szczegółowym opisem parametrów techniczno – użytkowych. Opis tych parametrów określony będzie przez Wykonawcę poprzez wypełnienie prawej strony tabeli znajdującej się w „Minimalnych wymaganiach dla autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji 19 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy, w tym 2 miejsca przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich” – wymagania te stanowią załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ: 1) oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w druku OFERTA; 2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawarte w druku OFERTA. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy opis oferowanego samochodu w zakresie potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom zamawiającego, określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowego autobusu międzymiastowego przeznaczonego do przewozu dzieci szkolnych
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa małego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-05-10 - „Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu do zbiorowego transportu publicznego z opcją wykupu ”
Dodano: 2023-05-02 - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
Dodano: 2023-04-15 - Dostawa małego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-02-10 - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
Dodano: 2022-12-15 - Zakup autobusu szkolnego
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa autobusu 18 osobowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu 17/18 osobowego (w tym kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych”, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach projektu dotyczącego obszaru D „Program wyrównywania różnic między regionami III”
Dodano: 2020-09-11 - DOSTAWA AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-09-02 - Dostawa autobusu do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2020-08-17