Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych na terenie Ośrodka Zdrowia w Białej Piskiej - zakup i montaż windy.

Gmina Biała Piska ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4241350, 4241363 , fax. 0-87 4241351
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
    Plac Adama Mickiewicza 25 25
    12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4241350, 4241363, fax. 0-87 4241351
    REGON: 79067149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bialapiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych na terenie Ośrodka Zdrowia w Białej Piskiej - zakup i montaż windy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Zamówienie obejmuje dostawę i montaż w budynku Ośrodka Zdrowia w Białej Piskiej windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 3.1.1 Dane dotyczące windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 1) Winda musi spełniać następujące parametry techniczne: a Winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybie o wymiarach - 1475 x 1600 mm, b dźwig wewnętrzny pionowy, c napęd śrubowy, d udźwig min. 400 kg (4 osoby), e prędkość min. 0,15 m/s, f wysokość podnoszenia min. 5,13 m, g ilość przystanków 3, h ilość dojść przystankowych 3, i sterowanie za pomocą przycisków naciskanych w sposób ciągły, j szyb - konstrukcja samonośna, zamknięta drzwi szybowe - wychylne, jednoskrzydłowe, przeszklone, wykonane ze stali zwykłej, wielkość otworu drzwiowego - 900 x H2000 mm (drzwi o pełnej wysokości) - wykonanie wewnętrzne, k obudowa szybu z paneli pełnych lakierowanych, l z zewnętrzną zabudową od strony napędu, m powierzchnia platformy dźwigu 1100 x 1480 mm, (szerokość x głębokość) - wymiary standardowe, n zagłębienie na dolnym przystanku (podszybie) 1505 x 1630 x 50 mm (szerokość x głębokość x wysokość.), o zasilanie sterowania 24 V, p zasilanie napędu - 400 V, q moc silnika w zespole napędowym - min. 2,2 kW, r automatyczny system olejenia śruby, s automatyczne awaryjne opuszczanie platformy po zaniku napięcia, t składane krzesełko na platformie, u zmiana zasilania napędu na jednofazowe, v gong na platformie (informuje o dojechaniu do przystanku), w blokada kluczykowa na platformie do zablokowania wszystkich przystanków. 3.2 Wykonanie konstrukcji nośnej podpierającej galerię pod montaż windy osobowej. 1 Dostawę windy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu. 2 Montaż windy + roboty elektryczne (podłączenie do skrzynki rozdzielczej odległość około 6 m). 3 Sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie. 4 Dopuszczenie do eksploatacji. 5 Wykonanie prób odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji Dozoru Technicznego i Zamawiającego. 6 Rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego. 7 Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji. 8 Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt., ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118) - wg załącznika nr 3 do SIWZ 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt. 6.3, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do SWIZ. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz.605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach