Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego platformowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku administracyjnym w Biskupcu

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego platformowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku administracyjnym w Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce dostawy i montażu- budynek administracyjny w Biskupcu. Adres 11-300 Biskupiec ul. Armii Krajowej 1B, powiat olsztyński, 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowo- montażowej dźwigu osobowego platformowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim wraz z osobą towarzyszącą, który zostanie zamontowany w budynku administracyjnym w Biskupcu, 2) dostawę jednego kompletu fabrycznie nowego dźwigu osobowego, platformowego z własną konstrukcją szybu i obudową, wykonanego według dokumentacji, o której mowa w pkt.1, 3) zapewnienie transportu dźwigu od producenta na miejsce montażu oraz załadunku i rozładunku, 4) prace wykończeniowe szybu, towarzyszące montażowi dźwigu: podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej, uwzględniające dostosowanie przewodów zasilania do rodzaju oferowanej platformy, wykonanie pomiarów elektrycznych wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego, wykonanie posadzki, przygotowanie ścian i sufitu do malowania, malowanie ścian i sufitu. Przestrzeń pod szyb windy została wykonana przez Zamawiającego, według lokalizacji wskazanej w projekcie budowlanym oraz rysunkach 5) montaż dostarczonego dźwigu, podłączenie do zasilania elektrycznego, uruchomienie dźwigu, skoordynowanie pracy dźwigu z systemem zabezpieczeń elektronicznych, zaprogramowanie i testowanie dźwigu według dyspozycji Zamawiającego, 6) wykonanie dokumentacji techniczno-ruchowej, przedłożenie kompletnej dokumentacji odbiorowej dźwigu, złożenie jej w UDT O/Olsztyn, uczestnictwo w badaniach UDT, uzyskanie decyzji UDT zezwalającej na eksploatację dźwigu, 7) przedstawienie opisu ogólnych warunków gwarancji, uwzględniającego bezpłatne wykonywanie przeglądów konserwacyjnych w okresie gwarancji ( w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta), warunki rocznych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów pogwarancyjnych, wykonywanie napraw gwarancyjnych, dostawę części zamiennych. Opis ogólnych warunków gwarancji i odpowiedzialności pogwarancyjnej, spójny z wymaganiami wskazanymi w § 11 projektu umowy, będzie stanowił załącznik do umowy. Dostarczenie Szczegółowego opisu warunków gwarancji, karty gwarancyjnej oraz książki przeglądów i konserwacji, nastąpi przy odbiorze końcowym. 3. Opis techniczny dźwigu: 1) typ dźwigu: osobowy o dwóch przystankach: 1- poziom gruntu, 2- poziom wysokiego parteru, szyb zakotwiczony do ścian budynku, 2) udźwig: 400 kg, 3) prędkość: 9m/min (0,15 m/s), 4) zasilanie: trzyfazowe 400V, standard, łagodny start i zatrzymanie, łagodna jazda kabiny, 5) wymiary zewnętrzne: 1600x1400 mm, konieczna jest wizja lokalna przed wykonaniem i montażem windy w celu sprawdzenia wymiarów, 6) wymiary platformy: 1500x1000 mm (głębokość x szerokość), konieczna jest wizja lokalna przed wykonaniem i montażem windy w celu sprawdzenia wymiarów, 7) kabina: trzy ściany obudowane panelami szklanymi (bezbarwnymi) w ramach aluminiowych, jedna ściana od napędu- obudowana panelami pełnymi (wygłuszonymi) w ramach aluminiowych, adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, oświetlenie- 4 punkty świetlne ( dodatkowo oświetlenie awaryjne), podłoga- wykładzina antypoślizgowa, panel dyspozycji z przyciskami (w wykonaniu antywandalowym), kolorystyka- do wyboru, wyposażona w poręcz prowadzoną na wysokości 0,9 m listwę odbojową na wysokości 0,2 m od poziomu podłogi kabiny, 8) usytuowanie drzwi: wymaganą opcją jest usytuowanie drzwi przelotowo, 9) drzwi: drzwi przystankowe szt. 2, wychylne jednoskrzydłowe z przeszkleniem ze szkła bezpiecznego (bezbarwnego), wyposażone w samozamykacz, 10) wymiary drzwi: wymiary normatywne, konieczna jest wizja lokalna przed wykonaniem i montażem windy w celu sprawdzenia wymiarów, 11) wysokość podnoszenia: 4,8 m, (poziom gruntu, poziom wysoki parter), 12) maszynownia: wewnątrz szybu, 13) opcje (wyposażenie dodatkowe): kaseta wezwań uruchamiana ramieniem przez osobę na wózku, gong na przystankach, alarm, awaryjne oświetlenie, sygnalizacja przeciążenia, zjazd awaryjny dźwigu na najniższy przystanek (w przypadku zaniku napięcia) z otwarciem drzwi, zjazd awaryjny dźwigu w przypadku pojawienia się sygnału pożarowego na najniższy przystanek z otwarciem drzwi, mechanizm zapobiegający niekontrolowanemu zjazdowi kabiny, komplet osprzętu i oznakowań, 14) dźwig stanowiący przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w obowiązujących dyrektywach europejskich (dyrektywą dźwigową UE 95/16/WE oraz dyrektywą maszynową UE 2006/42/WE), Polskich Normach, przepisach prawa (Roporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn Dz. U. 2008 nr 199 poz. 1228), posiadać znak bezpieczeństwa CE oraz certyfikaty, aprobaty i inne dokumenty odbiorowe, wymagane przy rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego, 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr IF-I.272.55.1.2013 z dnia 05.09.2013r., zawartą umową, Harmonogramem rzeczowo- finansowym dostawy i montażu dźwigu, warunkami wynikającymi z obowiązujących dyrektyw UE, norm, przepisów technicznych, zasadami wiedzy technicznej oraz w sposób należyty. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5.Wymagany okres udzielenia gwarancji- 24 miesiące, liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem konserwacji prowadzonej w okresie gwarancji przez Wykonawcę. 6. Zamawiający proponuje Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca dostawy i montażu dźwigu, celem zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do oceny tego zakresu. Z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych dodatkowych płatności i zamówień. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), w terminie do dnia 12.11.2013r , do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 109, poz. 1158 z późn. zm. ), przy czym: 1) wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg na dostawę dźwigu. Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego, 2) wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (parter), w terminie do dnia 12.11.2013r., do godz. 10.00, 3) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z wyjątkiem Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zgodnie z art. 46, ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/ - zakładka zamówienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach