Przetargi.pl
Remont powierzchni placu przyszkolnego

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida ogłasza przetarg

  • Adres: 10-685 Olsztyn, ul. Edwarda Turowskiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5428233 , fax. 089 5428233
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
    ul. Edwarda Turowskiego 3 3
    10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5428233, fax. 089 5428233
    REGON: 51062372300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso4olsztyn.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont powierzchni placu przyszkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu placu przyszkolnego zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem inwestorskim i projektem budowlano - wykonawczym. Zakres robót obejmuje następujące prace: rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej (schody) - 21, 2 m, rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 1079 m2, rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 112,7 m2, rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej - 66,5 m, mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości śr. 15 cm (schody) 5,9 m2, wywiezienie gruzu spryzmowanego i mat. sztukowych samochodami na odległość do 15 km - 144,2 m3, mechaniczne wykonanie koryta chodników w gruncie kat. I-IV głębokość średnia 20 cm - 114,2 m2, wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość na odległość do 10 km Grunt kat. III - 22,8 m3, chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem (przykrycie wodościeku na dojściach do szkoły i chodnika) - 8,3 m2, układanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej STAROBRUK kolorowej (zieleń) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 69,4 m2, układanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej STAROBRUK gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1234,3 m2, obrzeża betonowe o wym. 25x8 cm podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem - 164,0 m, podbudowa betonowa pod schody - grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 12 cm - 9,3 m2, podstopnice schodów z krawężników betonowych wystające o wymiarach 15x30 cm - 21,2 m, układanie nawierzchni schodów i podestów z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8 na podsypce cementowo-piaskowej - 4,8 m2, podbudowa betonowa pod schody - grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 12 cm - 9,3 m2, podstopnice schodów z krawężników betonowych wystające o wymiarach 15x30 - 21,2 m, układanie nawierzchni schodów i podestów z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8 na podsypce cementowo-piaskowej - 4,8 m2, policzki schodów z betonu B-15 szer. 20cm - 0,4 m3, przygotowanie podłoża pod tynk akrylowy - oczyszczenie mechaniczne i zmycie - 67,2 m2, wyprawa elewacyjna - nałożenie na podłoże farby gruntującej 67,2m2, tynk akrylowy cienkowarstwowy grubości 2,5 mm z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na murku i cokole ogrodzenia - 67,2 m2, tynk cienkowarstwowy - malowanie farbą Silstar (szary) - 67,2 m2, wykonanie na placu przyszkolnym z betonowej kostki brukowej STAROBRUK gr. 8 napisu ZSO4 zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, b)wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł., nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie, kto będzie pełnił funkcję kierownika budowy wraz z kopią uprawnień budowlanych kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz wykonanej, co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ten musi potwierdzać warunek, o którym mowa w p. 7.1.2 b) siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie, polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach