Przetargi.pl
Licytacja elektroniczna na wykonanie zadania: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie (UGiM) oraz Zespołu Administracyjnej Obsługi (ZAOO) w Sianowie.

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Licytacja elektroniczna na wykonanie zadania: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie (UGiM) oraz Zespołu Administracyjnej Obsługi (ZAOO) w Sianowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja nowego, nie użytkowanego i nie regenerowanego uprzednio sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie (UGiM) oraz Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty (ZAOO) w Sianowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje jego transport i rozładunek w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy techniczny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do ogłoszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup następującego sprzętu komputerowego: I.Serwer dla Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie - szt. 1 II.Stacje robocze - szt. 14 1.Stacje robocze dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt. 12 2.Stacje robocze dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt. 1 3.Stacja robocza dla Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie, szt. 1. III.Monitory, szt. 15 1.Monitory panoramiczne 19 cala dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt. 12 2.Monitory panoramiczne 21,5 cala dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt.1 3.Monitor panoramiczny 19 cali dla Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie, szt. 2 IV. Urządzenie podtrzymujące napięcie, szt. 6 1.Urządzenie podtrzymujące napięcie dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - szt.4 2.Urządzenie podtrzymujące napięcie dla Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie - szt.2 V.Skaner do obiegu dokumentów dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt. 1 VI.Szafa serwerowa 19 27U 600x1000 dla Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie - szt. 1. VII. Urządzenie wielofunkcyjne Kopiarka Skaner Drukarka, szt.2 1.Urządzenie wielofunkcyjne KopiarkaSkanerDrukarka sieciowa do Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie szt. 1. 2.Urządzenie wielofunkcyjne KopiarkaSkanerDrukarka sieciowa do Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie szt. 1. VIII.Drukarka monochromatyczna dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt.1 IX.Dyski zewnętrzne przenośne min. 500 GB USB, w obudowie szt.3 1.Dyski zewnętrzne przenośne min. 500 GB USB, w obudowie dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, szt.2 2.Dyski zewnętrzne przenośne min. 500 GB USB, w obudowie dla Zespołu Administracyjnej Obsługi Oświaty, szt.1 X.Kompaktowa drukarka termotransferowa dla Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie szt.1. Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego www.bip.sianow.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach