Przetargi.pl
Kursy zawodowe informatyczno-elektroniczne w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kursy zawodowe informatyczno-elektroniczne w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych z branży informatycznej i elektronicznej w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 2: Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 3: Kurs programowania robotów przemysłowych ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 4: Kurs programowania robotów mobilnych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 5: Kurs Komputerowe wspomaganie projektowania dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 6: Kurs grafika komputerowa dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 7: Kurs PHP + MYSQL - tworzenie internetowych aplikacji bazodanowych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 8: Kurs Administracja serwerem internetowym z systemem Linux dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 9: Kurs administracji i obsługi baz danych dla ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 10: Kurs obsługi nowoczesnych urządzeń multimedialnych dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 11: Kurs Obróbka zdjęć cyfrowych i materiału video dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku. Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w Opisie przedmiotu zamówienia). Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. 2) Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony (zaparafowany) z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania i właściwym Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 4) Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Jeśli w załączniku nr 1 do określenia długości kursu użyto terminu ,,godzina,, to należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minutom, jeśli zaś długość opisano z użyciem ,,godziny lekcyjnej,, to należy przyjąć iż jedna godzina jest równa 45 minut. 6) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie jeśli w załączniku nr 1 do SIWZ określono, iż dany kurs odbywać się będzie na terenie tej właśnie szkoły. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji kursu - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 8) Jeżeli w SIWZ lub załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, biurowych oraz wszelkich innych produktów to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 9) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym kursie. 10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika kursu - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan kursu(tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu kursu (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 11) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 12) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu kursu uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 13) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla kursów: Każdy z uczestników kursu posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie lub/i certyfikat potwierdzające ukończenie kursu. Uczniowie, którzy uczestniczyli w kursie, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów kursu), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla Zadanie 1: Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku będzie to sentencja: ,,Kurs programowania sterowników PLC współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. 14) W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w kursie o których mowa punkcie 13 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 15) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia kursu (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: a) drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin lekcyjnych. b) obiadu w skład którego wejdzie ciepłe danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa 4 i więcej godzin lekcyjnych. Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 16) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 17) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia kursu bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 18) Wykonawca po zakończeniu kursu jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w rozdziale II ustęp 2 punkt 13 oraz oryginałów dokumentów o których mowa w punktach 10 , 11 i 14 SIWZ 19) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć (dla Zadania 5, 6, 7, 8, 10 i 11 dopuszcza się przekazanie materiałów/skryptów przygotowanych na nośnikach CD/DVD lub pendrive przy czym to Wykonawa jest odpowiedzialny za ich sporządzenie i przekazanie uczestnikom). b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min.96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów (nie dotyczy Zadania 4) 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach