Przetargi.pl
II Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 1500 sztuk pakietów promocyjno-biurowych. W skład każdego jednego pakietu wchodzi teczka z ecoskóry, pendrive i długopis. Wszystkie trzy elementy będą logowane. Materiały będą dostarczane partiami do siedziby biura projektu w okresie trwania umowy. Dostawa materiałów realizowana jest w ramach projektu pn. ,,Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim,, i jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Jako jeden pakiet należy rozumieć zestaw składający się z jednej teczki (w tym wkład zawierający od 40 do 80 kartek), jednej sztuki pamięci przenośnej (jeden pendrive) i jednego długopisu. Długopis i pendrive musza być ulokowane wewnątrz teczki. 2) Szczegółowy opis jednego pakietu zawarto w tabeli w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Na teczkach, pendrivach i długopisach każdego jednego pakietu należy umieścić logotypy (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Ewentualne zmiany kolorystki i rozmiaru logo zawartego w załącznikach, powinny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów POKL. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 1500 sztuk pakietów. 5) Wszystkie pakiety muszą być takie same. 6) Pakiety muszą zawierać tylko nowe, nieużywane elementy. 7) Pamięci przenośne (pendrive) muszą być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancja liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy i realizowaną na terenie Polski. Zamawiający ma prawo odesłać w ramach gwarancji pendrive bezpośrednio do Wykonawcy, zwrot po naprawie lub wymiana obciąża kosztami wysyłki Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego sprawne urządzenie w ciągu 21 dni od dnia odebrania uszkodzonego towaru. 8) Pakiety będą dostarczane sukcesywnie w okresie trwania umowy najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Biuro Projektu. Jednokrotne zamówienie będzie obejmować nie mniej niż 100 sztuk pakietów, za wyjątkiem ostatniego zamówienia kończącego realizację dostaw. 9) Pakiety Wykonawca musi dostarczać własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawę należy zrealizować w dniach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. 10) Płatność będzie następować na podstawie faktur częściowych wystawianych po każdorazowej dostawie. Kwota na fakturze częściowej będzie iloczynem ceny jednostkowej za jeden pakiet i faktycznej liczby zamówionych pakietów..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach