Przetargi.pl
Kursy komputerowe ECDL i podstawowe realizowane w ramach projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój II edycja

Ochotnicze Hufce Pracy - Małopolska Wojewódzka Komenda w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-018 Kraków, al. J. Słowackiego 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6330706 , fax. 012 6330706
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Małopolska Wojewódzka Komenda w Krakowie
    al. J. Słowackiego 44 44
    30-018 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6330706, fax. 012 6330706
    REGON: 00103682700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kursy komputerowe ECDL i podstawowe realizowane w ramach projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój II edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie kursów komputerowych ECDL i podstawowych realizowanych w ramach projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój II edycja współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową o dofinansowanie o numerze UDA-POKL.01.03.03-00-043/09-00 z dnia 15 maja 2009 r. Kurs komputerowy ECDL - 120 godzin dla 78 beneficjentów, kurs komputerowy podstawowy - 30 godzin dla 76 beneficjentów. Miejscowości realizacji zamówienia: woj. małopolskie - Kraków, Oświęcim, Nowy Sącz, Tarnów, Stary Sącz, Gorlice, Skomielna Biała, Niepołomice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp. oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24 tejże ustawy. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia tego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu komputerowego ECDL o wartości nie mniejszej niż 40000,- zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców winien przedłożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Dokument (certyfikat) potwierdzający akredytację na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 227, poz. 2247) lub wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r Nr.99 poz.1001 z późniejszymi zmianami). d) Certyfikat zgodny z ECDL lub umowa o współpracy z akredytowanym ośrodkiem egzaminacyjnym ECDL - Polskiego Towarzystwa Informatycznego. e) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi załączyć dokumenty, o których mowa w pkt. V. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. V dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. V, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno mieć miejsce na każdej stronie dokumentu zawierającego treść. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.ohp.pl - zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach