Gmina Kłaj ogłasza przetarg
- Adres: 32-015 Kłaj, 655
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2841100 w. 36 , fax. 012 2841133
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłaj
655 655
32-015 Kłaj, woj. małopolskie
tel. 012 2841100 w. 36, fax. 012 2841133
REGON: 00054034000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY REMONTOWE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ORAZ NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU URZĘDU GMINY KŁAJ NR 652 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres: - wykonanie linii zasilających dla obwodów oświetlenia i gniazd wtykowych - montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych - wykonanie instalacji niskoprądowych - modernizację rozdzielni obwodowych - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - wykonanie pomiarów elektrycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. -udokumentują dysponowanie środkami finansowymi wysokości wartości niniejszego zamówienia -udokumentują ze wykonali roboty odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót, wartość wykonanych robót oraz że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.Wymagane jest wykazanie:Wykonania robót elektrycznych i teleinformatycznych o wartości łącznej brutto minimum 320 000,00 zł w latach 2004-2008. 2. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób z uprawnieniami wymaganymi poniżej: Wymagane jest:Dysponowanie przynamniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i kontrolowania budowy w specjalnościach: instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz uprawnieniami SEP do 1kV.Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień. 3. Załączenia do oferty sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę.Wymagane jest:Wykazanie przychodów łącznych za lata 2006-2008 lub w okresie prowadzenia działalności (jeżeli jest krótszy niż 3 lata obrotowe) w wysokości minimum 195 000,00zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/ug-klaj/index.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i teleinformatycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-02-19 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2015-05-14 - Serwisowanie instalacji i urządzeń w obiektach ZUS w podziale na 2 części: Część I- ZUS Oddział w Krakowie, Część II- ZUS Oddział w Chrzanowie. Przetarg nieograniczony nr 180000/271/11/2014/CZP
Dodano: 2014-11-28 - Wykonanie badań kontrolnych okresowych instalacji elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-3100/2014
Dodano: 2014-08-20 - Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW-253-34/2014 na usługi serwisowo - konserwacyjne sieci i urządzeń elektrycznych w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie
Dodano: 2014-03-19 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2014-02-20 - Wykonanie kontrolnych badań okresowych instalacji elektrycznych
Dodano: 2013-06-05 - Wykonanie kontrolnych badań okresowych instalacji elektrycznych
Dodano: 2013-06-05 - Remont i dostosowanie układów pomiarowych w stacjach transformatorowych przy przepompowniach melioracyjnych Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych wraz z realizacją niezbędnych dostaw
Dodano: 2013-03-25 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2013-01-29