Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Kurs przeznaczony dla studentów/studentek z podstawową umiejętnością obsługi komputera. 2) Charakter kursu - zamknięty. 3) Wykonawca zapewni przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowanych wykładowców. 4) Wykonawca zapewni zaplecze techniczne (sale ćwiczeniowe wyposażone w sprzęt komputerowy oraz odpowiednie oprogramowanie) umożliwiające realizację kursu. 5) Kurs będzie prowadzony w grupach maksymalnie 10-cio osobowych. 6) Wykonawca zobowiązuje się oznaczyć sale ćwiczeniowe, z których korzystać będą uczestnicy kursu poprzez umieszczenie informacji (dostarczonych przez Zamawiającego) dotyczących projektu, którego cześć stanowi przedmiotowe zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania rejestracji fotograficznej kursu na potrzeby projektu i zamieszczenia materiałów zdjęciowych na stronie www projektu. 7) Liczba godzin - 8 godzin lekcyjnych (1 godz. lekcyjna rozumiana jako 45 minut) x 5 dni Liczba spotkań - 5 Przed rozpoczęciem szkoleń Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy konspekt zajęć i uzgodnić harmonogram kursu z kierownikiem projektu jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 8) Program kursu musi zawierać następujące treści: podstawowe i zaawansowane funkcje rysunkowe i edycyjne, narzędzia warstw, tworzenie i edycja bloków lokalnych i zewnętrznych, operacje na blokach dynamicznych, wymiarowanie i opisywanie rysunku (teksty, tabele, wielolinie odniesienia, pola tekstowe), podstawy pracy w przestrzeni 3D, tworzenie modeli 3D, praca z siatkami, przekształcanie obiektów 2D w 3D, tworzenie dokumentacji z modeli 3D. 9) Wykonawca przygotuje program i treść kursu oraz materiały szkoleniowe dla uczestników (w formie papierowej i elektronicznej) 10) Materiały szkoleniowe muszą zostać oznakowane zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 11) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia listy obecności potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursu. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety monitorującej dostarczonej przez Zamawiającego. 12) Kurs zakończy się egzaminem 13) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwrotnego, nieodpłatnego przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych obejmujących tematykę kursu. 14) Wykonawca zapewni, że posiada wymagane materiały szkoleniowe. 15) Wykonawca, zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu wykonania rejestracji fotograficznej kursu na potrzeby projektu i wyrażenia zgody na zamieszczenie zarejestrowanych materiałów zdjęciowych na stronie www projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach