Przetargi.pl
Kształtowanie obszaru przestrzeni publicznej w miejscowości Szwarcenowo poprzez zagospodarowanie terenu wokół zabytkowego kościoła

Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Mikołaja ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, Szwarcenowo 69
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 47 45 403 , fax. 0-56 47 47 952
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Mikołaja
    Szwarcenowo 69 69
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-56 47 45 403, fax. 0-56 47 47 952
    REGON: 04005180000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: parafia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształtowanie obszaru przestrzeni publicznej w miejscowości Szwarcenowo poprzez zagospodarowanie terenu wokół zabytkowego kościoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kształtowanie obszaru przestrzeni publicznej w miejscowości Szwarcenowo poprzez zagospodarowanie terenu wokół zabytkowego kościoła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie oferent.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem a w szczególności polegających na wykonaniu robót z kamienia w strefie ochrony konserwatorskiej w tym minimum jednej realizowanej z udziałem funduszy unijnych b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia: - kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane oraz udokumentować minimum dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( DZ. U. Nr 150, poz. 1579) Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 9 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 8a niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz wykonanych robót budowlanych zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy , podstawowe dane charakteryzujące budowę opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, - referencja (referencjami) określającą, że roboty ta została wykonana z należytą starannością. b) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 8b niniejszej specyfikacji muszą być: - kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. - udokumentowana praktyka zawodowa może być potwierdzona protokołami odbioru robót wykonanych przez wykonawcę, gdzie będzie wskazany kierownik robót c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, d) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabiskupiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach