Przetargi.pl
Usługa bankowa związaną z udzieleniem przez bank kredytu długoterminowego do kwoty 2.300.000zł

Starostwo Powiatowe w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 425 47 00 , fax. 087 425 46 51
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piszu
    ul. Warszawska 1 1
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 425 47 00, fax. 087 425 46 51
    REGON: 79067300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa związaną z udzieleniem przez bank kredytu długoterminowego do kwoty 2.300.000zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa związana z udzieleniem przez bank kredytu długoterminowego do kwoty 2.300.000zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Okres spłaty kredytu do 5 lat, począwszy od 2010r. 3. Wykorzystanie kredytu w formie bezgotówkowej. 4. Zamawiający oczekuje na oferty spełniające w pełni wymagania określone w niniejszym SIWZ oraz uwzględniające następujące wymogi: a) planowane uruchomienie kredytu - grudzień 2009r. b) środki finansowe zostaną przekazane, na konto Zamawiającego nr 69 9364 0000 2002 0840 0015 0001 w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym w Piszu w zależności od potrzeb Zamawiającego, ale nie później niż do 30 grudnia 2009r. (ilość transz oraz kwoty zostaną określone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą); c) okres kredytowania 61 m-cy; d) okres spłaty kredytu 60 m-cy; e) karencja w spłacie rat kapitałowych do końca 2009r.; f) karencja w spłacie odsetek - brak; g) spłata rat kapitałowych następować będzie w równych ratach miesięcznych, ostatniego dnia miesiąca; h) termin spłaty odsetek - miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca; i) ewentualna prowizja będzie zapłacona w dniu podpisania umowy; j) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez pobrania opłat; k) do obliczenia odsetek w danym miesiącu będzie przyjmowana stawka WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek. l) ewentualna prowizja i odsetki należne w 2009r. należy naliczyć od faktycznie wykorzystanego kredytu. 5. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie kredytu w postaci weksla in blanco. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty niższej od kwoty 2.300.000zł. W przypadku, gdy kwota kredytu ulegnie zmniejszeniu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). 2. W postępowaniu mogą brać udział banki posiadające koncesję. 3. Ocena spełnia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach