ZOZ Szczytno ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, ul. M. C. Skłodowskiej 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6232141 , fax. 089 6232136
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZOZ Szczytno
ul. M. C. Skłodowskiej 12 12
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6232141, fax. 089 6232136
REGON: 51948300500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczytno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa karetki specjalistycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa karetki specjalistycznej typu C fabrycznie nowej (2009 rok produkcji) spełniającej warunki techniczne określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 45 ust 2 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 uPzp Ocena spełnienia warunków dokonana będzie przy zastosowaniau formularza ZP-17
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2) zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 3) aktualnego -pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne- odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach medycznych na terenie RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnionego arkusza Zestawienie parametrów technicznych (załączniki nr 2 do SIWZ). Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępo-waniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczytno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SAP.221-3.2016 Zakup oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa ambulansu typu C z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa ambulansu typu C - II postępowanie
Dodano: 2015-11-26 - SAP.221-29.2015 Zakup oraz dostawa ambulansu drogowego typu C.
Dodano: 2015-11-24 - Trzyetapowa dostawa ambulansu drogowego typu C dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Dodano: 2015-11-24 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa ambulansu typu C
Dodano: 2015-11-16 - Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2015-11-10 - Zakup ambulansu typ C
Dodano: 2015-11-10