Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
- Data zamieszczenia: 2012-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
REGON: 12024173600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Księgowość od podstaw z elementami obsługi kadrowo - płacowej. Nr postępowania: DOR-271-23/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I. Cel i czas realizacji szkolenia 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 17 osób 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia niezbędnej wiedzy i umiejętności wymaganych do pracy w księgowości i w działach kadr i płac z wykorzystaniem komputerowych programów księgowych z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 3. Czas trwania szkolenia wynosi: 93 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Egzamin przeprowadzony przez komisję powołaną przez instytucję szkoleniową zgodnie z §7 rozporządzenia MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych powinien się odbyć po zrealizowaniu programu szkolenia, tj. w przedostatnim dniu szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkoleniowych w każdym dniu szkolenia wynosiła 6 godzin zegarowych, z wyjątkiem warsztatów z psychologiem (3 dni po 5 godzin zegarowych). 5. Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 6. Zajęcia powinny odbywać się nie później niż do godziny 1600. 7. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. 8. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jako iloczyn ilości osób objętych usługą i jednostkowego kosztu usługi na osobę. II. Zakres tematyczny szkolenia 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 543 godziny zegarowe, w tym: 1.1. Moduł I - warsztaty z psychologiem - 15 godzin zegarowych (3 dni po 5 godz.) 1.2. Moduł II - zajęcia teoretyczno - zawodowe - 111 godzin zegarowych (codziennie po 3 godziny zegarowe) 1.3. Moduł III - warsztaty komputerowe - 111 godzin zegarowych (codziennie po 3 godziny zegarowe), w tym: a) Excel w księgowości - 15 godzin zegarowych; b) księgowanie z wykorzystaniem programów komputerowych - 96 godzin zegarowych; Zamawiający wymaga, aby zajęcia z Modułu II i III miały charakter kompleksowy łącząc zajęcia teoretyczno-zawodowe (3 godziny zegarowe) z nabywaniem umiejętności praktycznych w obsłudze programów komputerowych (3 godziny zegarowe). Łącznie 6 godzin zegarowych dziennie. 1.4. Moduł IV - obsługa urządzeń biurowych - 6 godzin zegarowych, 1.5. Moduł V- warsztaty z budowania wizerunku w miejscu pracy - 12 godzin zegarowych, 1.6. Moduł VI - zajęcia praktyczne w biurach rachunkowych - 288 godzin zegarowych. 2. Zamawiający wymaga, aby warsztaty z psychologiem (Moduł I) realizowane były jako pierwsze, a Moduł VI (zajęcia praktyczne) jako ostatnie. III. Miejsce realizacji szkolenia 1. W przypadku realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 2. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych z zakwaterowaniem poza Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: a) Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. Maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do Nowego Sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych. b) Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. c) Pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 93 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat jakości usług ISO
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14