Przetargi.pl
Kredyt w wysokości 700.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji w 2009 r.

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7617017
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 062 7617017
    REGON: 00054395300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt w wysokości 700.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kredyt w wysokości 700.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na realizację inwestycji w 2009 r. Kredyt winien być udostępniony do dyspozycji Zamawiającego w terminie od 25.11.2009 roku transzami. - dnia 25.11.2009 r. - 450.000,00 zł - do dnia 15.12.2009 r. - 250.000,00 zł Spłata zaciągniętego kredytu (kapitał) w następujących terminach: 1) 30.11.2010 r. - 35.000,00 zł 11) 31.05.2013 r. - 35.000,00 zł 2) 28.02.2011 r. - 35.000,00 zł 12) 31.08.2013 r. - 35.000,00 zł 3) 31.05.2011 r. - 35.000,00 zł 13) 30.11.2013 r. - 35.000,00 zł 4) 31.08.2011 r. - 35.000,00 zł 14) 28.02.2014 r. - 35.000,00 zł 5) 30.11.2011 r. - 35.000,00 zł 15) 31.05.2014 r. - 35.000,00 zł 6) 29.02.2012 r. - 35.000,00 zł 16) 31.08.2014 r. - 35.000,00 zł 7) 31.05.2012 r. - 35.000,00 zł 17) 30.11.2014 r. - 35.000,00 zł 8) 31.08.2012 r. - 35.000,00 zł 18) 28.02.2015 r. - 35.000,00 zł 9) 30.11.2012 r. - 35.000,00 zł 19) 31.05.2015 r. - 35.000,00 zł 10) 28.02.2013 r. - 35.000,00 zł 20) 31.08.2015 r. - 35.000,00 zł Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu odbywać się będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego. Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR 3M i marży banku. Stawka WIBOR 3M ustalona zostanie w oparciu o depozyty złotowe na rynku międzybankowym na dwa dni robocze przed dniem pierwszego uruchomienia kredytu lub na dwa dni robocze przed każdym dniem zmiany stopy procentowej. Stopa procentowa zmienna zostanie po raz pierwszy ustalona w dniu pierwszego uruchomienia kredytu i będzie ulegała zmianom co trzy miesiące. Dniem zmiany stopy procentowej będzie ostatni dzień danego okresu trzymiesięcznego, którym jest kwartał kalendarzowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający niżej wymienione warunki dodatkowe : - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór załącznik nr 2 - wypis z rejestru handlowego. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zezwolenie Prezesa NBP na wykonywane czynności bankowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach