Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w wysokości do kwoty 14.040.771,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krzeszowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2520855 , fax. 012 2520802
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
    ul. Ogrodowa 1 1
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2520855, fax. 012 2520802
    REGON: 00052690800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w wysokości do kwoty 14.040.771,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krzeszowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do kwoty 14.040.771,00 PLN (słownie: czternaście milionów czterdzieści tysięcy siedemset siedemdziesiąt jeden złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krzeszowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku na 3 dni przed uruchomieniem transzy. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 29 grudnia 2009 roku. 4. Harmonogram spłat kredytu: 1 rata 30.03.2010 w kwocie 501 456,00 PLN 2 rata 30.06.2010 w kwocie 501 456,00 PLN 3 rata 30.09.2010 w kwocie 501 456,00 PLN 4 rata 30.12.2010 w kwocie 501 456,00 PLN 5 rata 30.03.2011 w kwocie 501 456,00 PLN 6 rata 30.06.2011 w kwocie 501 456,00 PLN 7 rata 30.09.2011 w kwocie 501 456,00 PLN 8 rata 30.12.2011 w kwocie 501 456,00 PLN 9 rata 30.03.2012 w kwocie 501 456,00 PLN 10rata 30.06.2012 w kwocie 501 456,00 PLN 11rata 30.09.2012 w kwocie 501 456,00 PLN 12rata 30.12.2012 w kwocie 501 456,00 PLN 13rata 30.03.2013 w kwocie 501 456,00 PLN 14rata 30.06.2013 w kwocie 501 456,00 PLN 15rata 30.09.2013 w kwocie 501 456,00 PLN 16rata 30.12.2013 w kwocie 501 456,00 PLN 17rata 30.03.2014 w kwocie 501 456,00 PLN 18rata 30.06.2014 w kwocie 501 456,00 PLN 19rata 30.09.2014 w kwocie 501 456,00 PLN 20rata 30.12.2014 w kwocie 501 456,00 PLN 21rata 30.03.2015 w kwocie 501 456,00 PLN 22rata 30.06.2015 w kwocie 501 456,00 PLN 23rata 30.09.2015 w kwocie 501 456,00 PLN 24rata 30.12.2015 w kwocie 501 456,00 PLN 25rata 30.03.2016 w kwocie 501 456,00 PLN 26rata 30.06.2016 w kwocie 501 457,00 PLN 27rata 30.09.2016 w kwocie 501 457,00 PLN 28rata 30.12.2016 w kwocie 501 457,00 PLN 5. Prowizja będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy Gminy. 6. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu. 7. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 8. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 9. Odsetki będą płatne na koniec każdego kwartału po otrzymaniu noty odsetkowej z Banku płatne do 15 każdego miesiąca po skończonym kwartale. 10.Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadziescia tysięcy PLN). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 900 dnia 24czerwca 2009 roku. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku nastepujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158 z póxn.zm.). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium w pieniądzu: 1) przelew na rachunek bankowy o nazwie: Urząd Miejski Krzeszowice BOŚ SA Oddz.Kraków Nr rachunku 60 1540 1115 2001 6000 1414 0001 dokonany skutecznie do dnia 24 czerwca 2009 roku do godz. 9??. Dowodem będzie potwierdzenie wpłaty na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach. 2) Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Przetarg na kredyt. 3) Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca powinien dołączyć do oferty. 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 6a) SWIZ a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę bankową i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy), 5) otrzymali zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art.36 ustawy Prawo Bankowe, 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (oświadczenie o spełnianiu w/w warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełnienia warunków), 3) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 Prawo bankowe, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) dowód wniesienia wadium. 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 5 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów, lub złożenia ich w niewłaściwej formie Zamawiający wyklucza Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach